Cadillac Escalade nové generace nabídne 420 koní a šest sedadel

Jedno z největších a nejluxusnějších SUV současnosti se dočkal své nové generace.
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie

Model Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a ta následnická byla představena právě nyní. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014). Jako první byl uvolněn snímek palubní desky, který jsme vám přinesli již na začátku tohoto měsíce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade 2015

Nový Escalade se začne vyrábět na jaře příštího roku a na první pohled si na něm všimneme výrazně řezané přídě. Svislá orientace předních svítilen (ovšem v tomto případě i těch zadních) odkazuje na menší modely Cadillac CTS a Cadillac ATS. Za pozornost stojí, že přední světlomety jsou sestaveny výhradně ze zdrojů LED. Také nový Escalade je ohromným vozem, kola mohou mít ráfky s průměrem 20 až 22 palců.

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu


 
Zatímco hranatá, přísně účelová silueta karoserie zůstala prakticky zachována, interiér byl kompletně přestavěn. Působí elegantnějším dojmem a vyniká plavnějšími liniemi i širší nabídkou komfortních a bezpečnostních prvků. Zmiňme alespoň digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce, zábavní systém CUE nebo dekorační lišty z pravého dřeva. Značná pozornost konstruktérů byla věnována odhlučnění interiéru, přibyly izolační vrstvy a dveře mají trojité těsnění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komfortní, prostorný a variabilní interiér

Cadillac Escalade nabízí komfortní sezení šesti až sedmi cestujícím ve třech řadách. První dvě jsou vyhřívané, ta přední i odvětrávaná, a lavici ve třetí řadě lze sklápět do roviny s podlahou zavazadlového prostoru. Přibyla prakticky kompletní artilerie bezpečnostních asistenčních soustav od hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu přes adaptivní tempomat až po samočinné brzdění před překážkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon novinky se postará výhradně zážehový osmiválec EcoTec3 s válci do V, objemem 6,2 l, výkonem 420 koní (309 kW) a točivým momentem 623 Nm, na který navazuje šestistupňová automatická převodovka. Podvozek má být v porovnání s předchůdcem tužší, zadní diferenciál má samočinnou uzávěrku, tlumiče proměnnou charakteristiku Magnetic Ride Control a o stabilitu za všech podmínek se stará nejnovější generace soustavy StabiliTrak. Standardně budou poháněna kola zadní nápravy, „čtyřkolka“ má být nabízena na přání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 7 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků