Cadillac Escalade nové generace nabídne 420 koní a šest sedadel

Jedno z největších a nejluxusnějších SUV současnosti se dočkal své nové generace.
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie

Model Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a ta následnická byla představena právě nyní. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014). Jako první byl uvolněn snímek palubní desky, který jsme vám přinesli již na začátku tohoto měsíce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade 2015

Nový Escalade se začne vyrábět na jaře příštího roku a na první pohled si na něm všimneme výrazně řezané přídě. Svislá orientace předních svítilen (ovšem v tomto případě i těch zadních) odkazuje na menší modely Cadillac CTS a Cadillac ATS. Za pozornost stojí, že přední světlomety jsou sestaveny výhradně ze zdrojů LED. Také nový Escalade je ohromným vozem, kola mohou mít ráfky s průměrem 20 až 22 palců.

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu


 
Zatímco hranatá, přísně účelová silueta karoserie zůstala prakticky zachována, interiér byl kompletně přestavěn. Působí elegantnějším dojmem a vyniká plavnějšími liniemi i širší nabídkou komfortních a bezpečnostních prvků. Zmiňme alespoň digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce, zábavní systém CUE nebo dekorační lišty z pravého dřeva. Značná pozornost konstruktérů byla věnována odhlučnění interiéru, přibyly izolační vrstvy a dveře mají trojité těsnění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komfortní, prostorný a variabilní interiér

Cadillac Escalade nabízí komfortní sezení šesti až sedmi cestujícím ve třech řadách. První dvě jsou vyhřívané, ta přední i odvětrávaná, a lavici ve třetí řadě lze sklápět do roviny s podlahou zavazadlového prostoru. Přibyla prakticky kompletní artilerie bezpečnostních asistenčních soustav od hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu přes adaptivní tempomat až po samočinné brzdění před překážkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon novinky se postará výhradně zážehový osmiválec EcoTec3 s válci do V, objemem 6,2 l, výkonem 420 koní (309 kW) a točivým momentem 623 Nm, na který navazuje šestistupňová automatická převodovka. Podvozek má být v porovnání s předchůdcem tužší, zadní diferenciál má samočinnou uzávěrku, tlumiče proměnnou charakteristiku Magnetic Ride Control a o stabilitu za všech podmínek se stará nejnovější generace soustavy StabiliTrak. Standardně budou poháněna kola zadní nápravy, „čtyřkolka“ má být nabízena na přání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků