Cadillac Escalade nové generace nabídne 420 koní a šest sedadel

Jedno z největších a nejluxusnějších SUV současnosti se dočkal své nové generace.
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie

Model Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a ta následnická byla představena právě nyní. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014). Jako první byl uvolněn snímek palubní desky, který jsme vám přinesli již na začátku tohoto měsíce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade 2015

Nový Escalade se začne vyrábět na jaře příštího roku a na první pohled si na něm všimneme výrazně řezané přídě. Svislá orientace předních svítilen (ovšem v tomto případě i těch zadních) odkazuje na menší modely Cadillac CTS a Cadillac ATS. Za pozornost stojí, že přední světlomety jsou sestaveny výhradně ze zdrojů LED. Také nový Escalade je ohromným vozem, kola mohou mít ráfky s průměrem 20 až 22 palců.

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu


 
Zatímco hranatá, přísně účelová silueta karoserie zůstala prakticky zachována, interiér byl kompletně přestavěn. Působí elegantnějším dojmem a vyniká plavnějšími liniemi i širší nabídkou komfortních a bezpečnostních prvků. Zmiňme alespoň digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce, zábavní systém CUE nebo dekorační lišty z pravého dřeva. Značná pozornost konstruktérů byla věnována odhlučnění interiéru, přibyly izolační vrstvy a dveře mají trojité těsnění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komfortní, prostorný a variabilní interiér

Cadillac Escalade nabízí komfortní sezení šesti až sedmi cestujícím ve třech řadách. První dvě jsou vyhřívané, ta přední i odvětrávaná, a lavici ve třetí řadě lze sklápět do roviny s podlahou zavazadlového prostoru. Přibyla prakticky kompletní artilerie bezpečnostních asistenčních soustav od hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu přes adaptivní tempomat až po samočinné brzdění před překážkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon novinky se postará výhradně zážehový osmiválec EcoTec3 s válci do V, objemem 6,2 l, výkonem 420 koní (309 kW) a točivým momentem 623 Nm, na který navazuje šestistupňová automatická převodovka. Podvozek má být v porovnání s předchůdcem tužší, zadní diferenciál má samočinnou uzávěrku, tlumiče proměnnou charakteristiku Magnetic Ride Control a o stabilitu za všech podmínek se stará nejnovější generace soustavy StabiliTrak. Standardně budou poháněna kola zadní nápravy, „čtyřkolka“ má být nabízena na přání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků