Cadillac Escalade nové generace nabídne 420 koní a šest sedadel

Jedno z největších a nejluxusnějších SUV současnosti se dočkal své nové generace.
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie

Model Cadillac Escalade patří na našich silnicích ke skutečným výjimkám a svými proporcemi v Evropě působí jako zjevení z jiného světa. Jeho současná generace se prodává od roku 2009 a ta následnická byla představena právě nyní. Vůz bude v USA namířen do modelového roku 2015 (tedy prakticky evropského 2014). Jako první byl uvolněn snímek palubní desky, který jsme vám přinesli již na začátku tohoto měsíce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac Escalade 2015

Nový Escalade se začne vyrábět na jaře příštího roku a na první pohled si na něm všimneme výrazně řezané přídě. Svislá orientace předních svítilen (ovšem v tomto případě i těch zadních) odkazuje na menší modely Cadillac CTS a Cadillac ATS. Za pozornost stojí, že přední světlomety jsou sestaveny výhradně ze zdrojů LED. Také nový Escalade je ohromným vozem, kola mohou mít ráfky s průměrem 20 až 22 palců.

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu

Cadillac Escalade Platinum Edition: specialitka pro Evropu


 
Zatímco hranatá, přísně účelová silueta karoserie zůstala prakticky zachována, interiér byl kompletně přestavěn. Působí elegantnějším dojmem a vyniká plavnějšími liniemi i širší nabídkou komfortních a bezpečnostních prvků. Zmiňme alespoň digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce, zábavní systém CUE nebo dekorační lišty z pravého dřeva. Značná pozornost konstruktérů byla věnována odhlučnění interiéru, přibyly izolační vrstvy a dveře mají trojité těsnění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komfortní, prostorný a variabilní interiér

Cadillac Escalade nabízí komfortní sezení šesti až sedmi cestujícím ve třech řadách. První dvě jsou vyhřívané, ta přední i odvětrávaná, a lavici ve třetí řadě lze sklápět do roviny s podlahou zavazadlového prostoru. Přibyla prakticky kompletní artilerie bezpečnostních asistenčních soustav od hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu přes adaptivní tempomat až po samočinné brzdění před překážkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

O pohon novinky se postará výhradně zážehový osmiválec EcoTec3 s válci do V, objemem 6,2 l, výkonem 420 koní (309 kW) a točivým momentem 623 Nm, na který navazuje šestistupňová automatická převodovka. Podvozek má být v porovnání s předchůdcem tužší, zadní diferenciál má samočinnou uzávěrku, tlumiče proměnnou charakteristiku Magnetic Ride Control a o stabilitu za všech podmínek se stará nejnovější generace soustavy StabiliTrak. Standardně budou poháněna kola zadní nápravy, „čtyřkolka“ má být nabízena na přání.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac Escalade 2015
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků