Cadillac Escala je studie čtyřdveřového kupé s obřím kufrem

Cadillac si pro nadcházející přehlídku automobilové elegance v Pebble Beach připravil nesmírně elegantní koncept Escala. Dobře si ho v naší rozsáhlé galerii prohlédněte, protože jeho křivky budou určovat design nadcházejících modelů americké automobilky. 

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Název Escala pochází ze španělského výrazu pro měřítko. Není to náhoda, koncept stojí na platformě modelu CT6, ale je prodloužený na délku 5,3 metru, a to včetně rozvoru. V budoucnu se tedy možná dočkáme ještě většího modelu zaměřeného na luxus a styl.

Stejně jako u současných Cadillaců je denní svícení tvořené svislým pásem diod, nová je ovšem maska chladiče či úzké hlavní světlomety. Zajímavostí je, že nejde o sedan (jak by se od amerického auta dalo očekávat), ale liftback. Po vyklopení zádě tak nabídne poměrně slušný zavazadlový prostor. Zadní světlomety s minimalistickou grafikou jsou tvořeny OLED technikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostře řezané křivky Cadillacu Escala naznačují budoucí modely. Pod kapotou se usídlil vidlicový osmiválec s výkonem 500 koní

Pod přední kapotou se ukrývá nový vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru se dvěma turbodmychadly, který nahrazuje dosavadní o dva litry větší motor s kompresorem. O výkon se bát nemusíte, pohonná jednotka by měla mít okolo 368 kW (500 k).

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Další směřování značky naznačuje také interiér, který se spoléhá na široký displej v palubní desce a jen minimální množství tlačítek. Luxusní atmosféru na palubě podporuje světlý výběr barev i dřevěné obložení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků