Cadillac Escala je studie čtyřdveřového kupé s obřím kufrem

Cadillac si pro nadcházející přehlídku automobilové elegance v Pebble Beach připravil nesmírně elegantní koncept Escala. Dobře si ho v naší rozsáhlé galerii prohlédněte, protože jeho křivky budou určovat design nadcházejících modelů americké automobilky. 

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Název Escala pochází ze španělského výrazu pro měřítko. Není to náhoda, koncept stojí na platformě modelu CT6, ale je prodloužený na délku 5,3 metru, a to včetně rozvoru. V budoucnu se tedy možná dočkáme ještě většího modelu zaměřeného na luxus a styl.

Stejně jako u současných Cadillaců je denní svícení tvořené svislým pásem diod, nová je ovšem maska chladiče či úzké hlavní světlomety. Zajímavostí je, že nejde o sedan (jak by se od amerického auta dalo očekávat), ale liftback. Po vyklopení zádě tak nabídne poměrně slušný zavazadlový prostor. Zadní světlomety s minimalistickou grafikou jsou tvořeny OLED technikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostře řezané křivky Cadillacu Escala naznačují budoucí modely. Pod kapotou se usídlil vidlicový osmiválec s výkonem 500 koní

Pod přední kapotou se ukrývá nový vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru se dvěma turbodmychadly, který nahrazuje dosavadní o dva litry větší motor s kompresorem. O výkon se bát nemusíte, pohonná jednotka by měla mít okolo 368 kW (500 k).

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Další směřování značky naznačuje také interiér, který se spoléhá na široký displej v palubní desce a jen minimální množství tlačítek. Luxusní atmosféru na palubě podporuje světlý výběr barev i dřevěné obložení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků