Cadillac Escala je studie čtyřdveřového kupé s obřím kufrem

Cadillac si pro nadcházející přehlídku automobilové elegance v Pebble Beach připravil nesmírně elegantní koncept Escala. Dobře si ho v naší rozsáhlé galerii prohlédněte, protože jeho křivky budou určovat design nadcházejících modelů americké automobilky. 

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Cadillac odhalil nový crossover XT5, konkurovat chce BMW X4

Název Escala pochází ze španělského výrazu pro měřítko. Není to náhoda, koncept stojí na platformě modelu CT6, ale je prodloužený na délku 5,3 metru, a to včetně rozvoru. V budoucnu se tedy možná dočkáme ještě většího modelu zaměřeného na luxus a styl.

Stejně jako u současných Cadillaců je denní svícení tvořené svislým pásem diod, nová je ovšem maska chladiče či úzké hlavní světlomety. Zajímavostí je, že nejde o sedan (jak by se od amerického auta dalo očekávat), ale liftback. Po vyklopení zádě tak nabídne poměrně slušný zavazadlový prostor. Zadní světlomety s minimalistickou grafikou jsou tvořeny OLED technikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ostře řezané křivky Cadillacu Escala naznačují budoucí modely. Pod kapotou se usídlil vidlicový osmiválec s výkonem 500 koní

Pod přední kapotou se ukrývá nový vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru se dvěma turbodmychadly, který nahrazuje dosavadní o dva litry větší motor s kompresorem. O výkon se bát nemusíte, pohonná jednotka by měla mít okolo 368 kW (500 k).

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Další směřování značky naznačuje také interiér, který se spoléhá na široký displej v palubní desce a jen minimální množství tlačítek. Luxusní atmosféru na palubě podporuje světlý výběr barev i dřevěné obložení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky