Cadillac CTS-V v temné edici Black Diamond

Automobilka Cadillac nabídne svůj sportovně střižený model CTS-V ve zvláštní sérii určené pro všechny karosářské verze.

Provedení CTS-V je vlajkovou lodí nejmenší současné řady Cadillac CTS-V a jeho posláním je útočit na kompaktní modely německé konkurence. Cadillac do této verze vložil velké naděje a nyní ji nabízí s karoseriemi sedan, kombi i kupé. Prvním v řadě se stal dle očekávání sedan, který svého času například ladičská společnost Hennessey posílila pod označením CTS-V600 až na 800 koní (595 kW) a umožnila mu tím zrychlit z klidu na 96 km/h za 3,7 s. V půli loňského roku následoval Cadillac CTS-V s praktickou karoserií kombi a na jeho sklonku do nabídky přibylo podobně střižené kupé.

Nyní Cadillac svého divokého benjamínka nabízí v limitované edici Black Diamond, jež má být k mání se všemi třemi výše zmíněnými karoseriemi. Vozy jsou výrobcem uváděny jako „na míru střižený smoking“ a na první pohled se vyznačují černým metalizovaným lakováním s povrchovou vrstvou SpectraFlair, jež má strojům vtisknout „diamantu podobný lesk“. Série Black Diamond Edition dále znamená devatenáctipalcové lité ráfky v odstínu Satin Graphite nebo žlutě lakované brzdové třmeny soustavy Brembo, šestipístkové vpředu a čtyřpístkové vzadu.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér je pak okrášlen sportovními, kůží čalouněnými sedadly Recaro a je pochopitelně laděn do černé. Středová konzole a dveře jsou částečně obloženy dřevem Midnight Saple, temný vzhled je částečně oživen pískovým mikroplyšem na částech sedadel a dveří a stehováním ve stejném odstínu. Po stránce techniky se toho mnoho nezměnilo a Cadillac CTS-V Black Diamond stále využívá koncernového vidlicového osmiválce s objemem 6,2 l, výkonem 564 koní (415 kW) a točivým momentem 746 Nm, který vozu umožňuje zrychlit z klidu na 96 km/h za v dané třídě velmi zajímavých 3,9 s (4,0 s pro kombík). V amerických prodejnách se první vozy Cadillac CTS-V Black Diamond objeví již příští měsíc a ceny v přepočtu mají začínat na 1 220 000 Kč, což je o nějakých 85 000 Kč více než za standardní provedení CTS-V.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků