Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

Americká společnost Hennessey opět dokázala, že vysoký výkon jejích aut není pouhými reklamními formulkami…
Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

V souvislosti se značkou Hennessey se nejčastěji mluví o jejím Venomu GT, zřejmě nejrychlejším autě planety, ale Hennessey umí i Corvetty nebo modifikace špičkových verzí Cadillac CTS-V, a to včetně kombíků CTS-V Sport Wagon. Jeden z těchto vozů s karoserií kombi a sadou VR1200 pro předchozí generaci CTS-V nyní zkoušeli na brzdě. A jak to dopadlo, to uvidíte na videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladění Hennessey

Vozu na zadních kolech naměřili výkon 1 058,2 HP, tedy 1 072,9 koní nebo 789,1 kW, a točivý moment nějakých 1 380 Nm. Jistě, je to o něco méně než udává název sady modifikaci VR1200, ale každopádně je to úctyhodná porce a asi málokdo by si ztěžoval. Připomeňme, že Hennessey nabízí pro tento motor také krotší modifikace VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků