Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

Americká společnost Hennessey opět dokázala, že vysoký výkon jejích aut není pouhými reklamními formulkami…
Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

V souvislosti se značkou Hennessey se nejčastěji mluví o jejím Venomu GT, zřejmě nejrychlejším autě planety, ale Hennessey umí i Corvetty nebo modifikace špičkových verzí Cadillac CTS-V, a to včetně kombíků CTS-V Sport Wagon. Jeden z těchto vozů s karoserií kombi a sadou VR1200 pro předchozí generaci CTS-V nyní zkoušeli na brzdě. A jak to dopadlo, to uvidíte na videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladění Hennessey

Vozu na zadních kolech naměřili výkon 1 058,2 HP, tedy 1 072,9 koní nebo 789,1 kW, a točivý moment nějakých 1 380 Nm. Jistě, je to o něco méně než udává název sady modifikaci VR1200, ale každopádně je to úctyhodná porce a asi málokdo by si ztěžoval. Připomeňme, že Hennessey nabízí pro tento motor také krotší modifikace VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků