Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

Americká společnost Hennessey opět dokázala, že vysoký výkon jejích aut není pouhými reklamními formulkami…
Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

V souvislosti se značkou Hennessey se nejčastěji mluví o jejím Venomu GT, zřejmě nejrychlejším autě planety, ale Hennessey umí i Corvetty nebo modifikace špičkových verzí Cadillac CTS-V, a to včetně kombíků CTS-V Sport Wagon. Jeden z těchto vozů s karoserií kombi a sadou VR1200 pro předchozí generaci CTS-V nyní zkoušeli na brzdě. A jak to dopadlo, to uvidíte na videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladění Hennessey

Vozu na zadních kolech naměřili výkon 1 058,2 HP, tedy 1 072,9 koní nebo 789,1 kW, a točivý moment nějakých 1 380 Nm. Jistě, je to o něco méně než udává název sady modifikaci VR1200, ale každopádně je to úctyhodná porce a asi málokdo by si ztěžoval. Připomeňme, že Hennessey nabízí pro tento motor také krotší modifikace VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky