Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

Americká společnost Hennessey opět dokázala, že vysoký výkon jejích aut není pouhými reklamními formulkami…
Cadillac CTS-V od Hennessey na brzdě, naměřili mu tam 1 054 koní

V souvislosti se značkou Hennessey se nejčastěji mluví o jejím Venomu GT, zřejmě nejrychlejším autě planety, ale Hennessey umí i Corvetty nebo modifikace špičkových verzí Cadillac CTS-V, a to včetně kombíků CTS-V Sport Wagon. Jeden z těchto vozů s karoserií kombi a sadou VR1200 pro předchozí generaci CTS-V nyní zkoušeli na brzdě. A jak to dopadlo, to uvidíte na videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladění Hennessey

Vozu na zadních kolech naměřili výkon 1 058,2 HP, tedy 1 072,9 koní nebo 789,1 kW, a točivý moment nějakých 1 380 Nm. Jistě, je to o něco méně než udává název sady modifikaci VR1200, ale každopádně je to úctyhodná porce a asi málokdo by si ztěžoval. Připomeňme, že Hennessey nabízí pro tento motor také krotší modifikace VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků