Cadillac CTS-V obdrží pěkných tisíc koní. 400 km/h bude v ohrožení

Cadillac CTS-V obdrží pěkných tisíc koní. 400 km/h bude v ohrožení

Cadillac CTS-V je zatraceně rychlý sedan. Aby také ne, o pohon se stará kompresorem přeplňovaný osmiválec naladěný na 477 kW (649 k). Jenže u Hennessey jsou toho názoru, že by si tento vůz zasloužil ještě více. A tak se dali do práce. Výsledek by měl mít tisíc koncí.

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Cadillac představuje nové CTS-V. Je nejvýkonnějším modelem v historii značky

Motor bude samozřejmě kompletně přepracován. Auto dostane nové písty, nové vačkové hřídele, jiný klikový hřídel, vstřiky, elektroniku, jiný výfuk a především přepracovaný systém sání. Na místo původního kompresoru se nastěhují hned dvě turbodmychadla. Sečteno a podtrženo, tohle všechno má vyprodukovat přesně 746 kW (1013 k).

Na údaje týkající se dynamiky si musíme ještě počkat, ale sám prezident Hennessey Performance se nechal slyšte, že tento sedan bude schopný atakovat 240 mil za hodinu. To je v přepočtu 386 km/h. Aby takovou rychlost auto ustálo, dostane logicky i jiný podvozek, aerodynamické úpravy a karbon-keramické brzdy. Dohromady vznikne série omezená na 24 kusů.

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Jestli se na vás nedostane, nemusíte házet „miliony do žita“. Hennessey má ještě v plánu slabší úpravy, které zvednou výkon Cadillacu CTS-V na nějakých 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků