Cadillac CTS: nová generace přijíždí, ukazuje se na 82 nových snímcích

Koncern GM nasazuje do prodejů zcela nový sedan Cadillac CTS. Zaútočit má přímo proti německé konkurenci v podobě vozů BMW 5 a Mercedes-Benz E.
Seznam kapitol
  1. Cadillac CTS
  2. Fotogalerie

Ještě loni v červnu Cadillac představil poslední facelift řady Cadillac CTS, ovšem již tehdy bylo jasné, že zcela nová, v pořadí třetí generace již klepe na dveře. Svoji premiéru si nový Cadillac CTS odbyl letos v březnu na autosalonu v New Yorku, ovšem až v těchto dnech se pomalu dostává do prodejů. Ba co víc, výrobce k němu nyní uvolnil desítky zajímavých snímků, které najdete ve fotogalerii v následující kapitole.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cadillac CTS: třetí generace nastupuje

Oproti svému předchůdci novinka vyniká hlavně delším a prostornějším interiérem, nižší hmotností a progresivním designem povrchu karoserie i jejího interiéru, ovšem také škálou nových pohonných jednotek v čele s dvojnásobně přeplňovaným motorem GM 3,6 Twin-Turbo. Nový CTS narostl do všech směrů, délkou se přiblížil hranici pěti metrů, přičemž rozvor náprav narostl alespoň o 30 mm. 

Cadillac CTS 2014 dostane nový šestiválec Twin-Turbo

Cadillac CTS 2014 dostane nový šestiválec Twin-Turbo

Nejen karoserie, ale také její interiér pokračuje v současném stylistickém jazyce značky Cadillac, takže navazuje zejména na Cadillac ATS. Výrobce slibuje špičkově zpracované a kvalitní materiály i širokou škálu standardní a příplatkové výbavy včetně zábavního systému s osmipalcovým, za příplatek pak 12,3 palcovým dotykovým monitorem. Standardem je sedmireproduktorová audiosoustava Bose.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V nabídce budou zprvu tři zážehové motory. Základem je dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, výkonem 272 koní (200 kW), šestistupňovým automatem a pohonem zadních kol. Atmosféricky plněný šestiválec 3,6 l nabídne výkon 321 koní (236 kW) a k mání bude s osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol, nebo šestistupňovou skříní a pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dva ze tří nabízených motorů jsou zcela nové, špičkou je šestiválec 3,6 l Twin-Turbo

Špičkou nabídky pro řadu Cadillac CTS je dvojicí turbodmychadel přeplňovaná verze šestiválce 3,6 l s výkonem 420 koní (313 kW) a točivým momentem 583 Nm. Ta bude k mání jen s osmistupňovou převodovkou a vozu zajistí zrychlení z 0 na 96 km/h za 4,6 s. Jak bylo řečeno výše, Cadillac CTS se teprve začíná prodávat ve své domovině, kdy se dostane i k nám, to je zatím otázkou. Ale německé konkurenci by tedy zatopit mohl… 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac CTS
  2. Fotogalerie

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků