Cadillac CT4 oficiálně: Americký sedan je připravený na evropské konkurenty

Skopikk  |  13. 09. 2019 15:16

Pěknej, líbí se mi. Škoda, že jich moc k vidění nebude, ono vidět třeba Giulii, Mazdu 6 nebo Insignii, to už je skoro svátek! Škoda, že přišel o svůj 3.6 V6, 2.7 nebude plnohodnotná náhrada, bohužel

Odpovědět  |   | 
orgasmic  |  13. 09. 2019 15:31

Pěkný Pežót.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 09. 2019 16:16

Uvidíme, jaká bude cenovka, ale jestli bude podobně "kvalitní" jako vozy, které byly například k vidění na náplavce (tuším XT4), tak by měl být cenově dost pod BMW, či Alfou. Paradoxně Giulii se vyčítá kvalita materiálů, či zpracování interiéru. V přímém srovnání by však v tomhle Cadillac pravděpodobně zcela vyhořel. Na "ameriky" jsem se těšil. O to bolestnější bylo vystřízlivění z reality. RAM bylo majestátní monstrum, ale uvnitř snad horší než Duster - ty jeho budíky by se styděli prodávat i ve večerce - a Cadillac by v interiéru prohrál snad i s vedle stojícím Cliem. Na druhou stranu se potom lépe chápe, že jdou v US evropská a asijská auta tak na dračku.

Odpovědět  |   | 
dracka placka  |  13. 09. 2019 17:18

A to mas odkud, ze v USA jdou evropska auta na dracku?

Nedavno jsem sem daval nejaka cisla prodejnosti a odkazy. Podle tech prodanych kusu tedy Americane evropske automobilky prilis nesedraly.

Odpovědět  |   | 

amerika je široké slovo.

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  13. 09. 2019 17:38

Měl jsem půjčený Taurus. Souhlasím s názorem, že kvalita zpracování us aut je až na vyjímky strašná. V určitých ohledech by si to dnes nedovolila ani Dacia. Světla, to je kategorie sama pro sebe. Jestli pojede někdo amerikou v noci, ať si domluví nějakého Trabanta, který mu bude svítit na cestu, aby vůbec viděl. Přes všechny tyto neduhy, s vozy se jezdí PO JEJICH silnicích příjemně a neunaví ani dlouhá cesta.

A že jdou na dračku evropské vozy? Ano. V nejdražších lokalitách po celé Kalifornii lze vidět výhradně Mercedesy, méně pak BMW a Range Rovery. Vyjímečně zahlédneš nějakého hispánce nebo afroameričana v Escalade, ale jinak Cadillac, Lincoln vůbec. Jak je to na východním pobřeží, netuším.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 09. 2019 00:04

Taurus je výběhová veteš od forda, terý stejně jako FCA sedany dělat neumí. Jedinou vyjimkou je duo Cahrger/300, což ale není dílo FCA ale pzůstatek z doby DaimlerChrysler rep. Cerberus LLC

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 09. 2019 00:02

RAM má asi 15 verzí interiéru, co si objednáš....vrcholná Laramie - to jestli chceš srovnat s dusterem, tak doporučuju návštěvu u očního nebo rovnou v blázinci.... To samé XT4, jednak to co měl Tucar je kanadská verze ne ofiko evropská a druhak ten interiér je moderní a kvalitní.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 09. 2019 19:01

V Americe debutuje, v Americe si ho i nechte. Netušil jsem, že už i Cadillac koupili Číňani. Kde jsou časy elegantních Cadillaců?

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  13. 09. 2019 20:14

Cadillac mi možná už od 70.let nepřipadá elegantní. Ale to je věc názoru. Každopádně doporučuji muzeum amerických veteránů v Lužné u Rakovníka. Překrásné kousky ve špičkovém stavu v čistém a světlém prostředí, nejsou 2m za provazy.

Odpovědět  |   | 
mito  |  14. 09. 2019 20:26

pekné

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2019 09:30

mam rad americke auto , ale zda sa mi, ze toto chce byt nieco take europske.. ale u mna vzdy bolo tak, ze USA vie robit pekne auta z vonka, dobre V8cky, len interier bol vzdy tak hnusny, ze som nezvladol kupit usa auto.. ale naopak toto nema taky hnusny interier a celkom sa mi aj paci, mohol by som aj povedat, ze to uz je mozno aj na nejakej urovni - nieco ako kia v plnke

Odpovědět  |   | 
Marty  |  16. 09. 2019 11:06

tohle je Entry model, základ. Pokud chceš V8, tak CT5-V nebo CT-6V a samozřejmě Escalade. Tam pořád najdeš 6,2 V8 Smallblock resp. nový 4,2 V8 Twinturbo s 550 HP

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 09. 2019 20:08

ja suhlasim , len mi to pride, ze to chcu nejako europizovat alebo ako to nazveme ... ale mne ide o aby to malo krasnu atmo v8 a v tom pripade prehliadnem aj interier ktory nie je podla mjho vkusu.. aj ked tento je fakt podareny na americke auta

Odpovědět  |   | 
Marty  |  19. 09. 2019 15:31

Atmo V8 pomalu upadaj, v sedanu od GM už to nekoupíš, jen kompresory nebo turbo.
Bohužel. Ještě přežívaj atmo V6, ale asi jen otázka času.

Ford taky nic nemá, ten všude cpe Ecobosty V6 a tak jedině FCA a 5,7 a 6,4 HEMI.
Hellcat je taky kompresor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro