Cadillac CT4 oficiálně: Americký sedan je připravený na evropské konkurenty

15 komentářů

OnlyTruth
15. září • 9:30

mam rad americke auto , ale zda sa mi, ze toto chce byt nieco take europske.. ale u mna vzdy bolo tak, ze USA vie robit pekne auta z vonka, dobre V8cky, len interier bol vzdy tak hnusny, ze som nezvladol kupit usa auto.. ale naopak toto nema taky hnusny interier a celkom sa mi aj paci, mohol by som aj povedat, ze to uz je mozno aj na nejakej urovni - nieco ako kia v plnke

Marty
16. září • 11:06

tohle je Entry model, základ. Pokud chceš V8, tak CT5-V nebo CT-6V a samozřejmě Escalade. Tam pořád najdeš 6,2 V8 Smallblock resp. nový 4,2 V8 Twinturbo s 550 HP

OnlyTruth
16. září • 20:08

ja suhlasim , len mi to pride, ze to chcu nejako europizovat alebo ako to nazveme ... ale mne ide o aby to malo krasnu atmo v8 a v tom pripade prehliadnem aj interier ktory nie je podla mjho vkusu.. aj ked tento je fakt podareny na americke auta

Marty
19. září • 15:31

Atmo V8 pomalu upadaj, v sedanu od GM už to nekoupíš, jen kompresory nebo turbo.
Bohužel. Ještě přežívaj atmo V6, ale asi jen otázka času.Ford taky nic nemá, ten všude cpe Ecobosty V6 a tak jedině FCA a 5,7 a 6,4 HEMI.
Hellcat je taky kompresor.

mito
14. září • 20:26

pekné

mpolan
13. září • 19:01

V Americe debutuje, v Americe si ho i nechte. Netušil jsem, že už i Cadillac koupili Číňani. Kde jsou časy elegantních Cadillaců?

Muflon evropský
13. září • 20:14

Cadillac mi možná už od 70.let nepřipadá elegantní. Ale to je věc názoru. Každopádně doporučuji muzeum amerických veteránů v Lužné u Rakovníka. Překrásné kousky ve špičkovém stavu v čistém a světlém prostředí, nejsou 2m za provazy.

JK
13. září • 16:16

Uvidíme, jaká bude cenovka, ale jestli bude podobně "kvalitní" jako vozy, které byly například k vidění na náplavce (tuším XT4), tak by měl být cenově dost pod BMW, či Alfou. Paradoxně Giulii se vyčítá kvalita materiálů, či zpracování interiéru. V přímém srovnání by však v tomhle Cadillac pravděpodobně zcela vyhořel. Na "ameriky" jsem se těšil. O to bolestnější bylo vystřízlivění z reality. RAM bylo majestátní monstrum, ale uvnitř snad horší než Duster - ty jeho budíky by se styděli prodávat i ve večerce - a Cadillac by v interiéru prohrál snad i s vedle stojícím Cliem. Na druhou stranu se potom lépe chápe, že jdou v US evropská a asijská auta tak na dračku.

Marty
15. září • 0:02

RAM má asi 15 verzí interiéru, co si objednáš....vrcholná Laramie - to jestli chceš srovnat s dusterem, tak doporučuju návštěvu u očního nebo rovnou v blázinci.... To samé XT4, jednak to co měl Tucar je kanadská verze ne ofiko evropská a druhak ten interiér je moderní a kvalitní.

dracka placka
13. září • 17:18

A to mas odkud, ze v USA jdou evropska auta na dracku? ;-)Nedavno jsem sem daval nejaka cisla prodejnosti a odkazy. Podle tech prodanych kusu tedy Americane evropske automobilky prilis nesedraly. B-]

Muflon evropský
13. září • 17:38

Měl jsem půjčený Taurus. Souhlasím s názorem, že kvalita zpracování us aut je až na vyjímky strašná. V určitých ohledech by si to dnes nedovolila ani Dacia. Světla, to je kategorie sama pro sebe. Jestli pojede někdo amerikou v noci, ať si domluví nějakého Trabanta, který mu bude svítit na cestu, aby vůbec viděl. Přes všechny tyto neduhy, s vozy se jezdí PO JEJICH silnicích příjemně a neunaví ani dlouhá cesta.A že jdou na dračku evropské vozy? Ano. V nejdražších lokalitách po celé Kalifornii lze vidět výhradně Mercedesy, méně pak BMW a Range Rovery. Vyjímečně zahlédneš nějakého hispánce nebo afroameričana v Escalade, ale jinak Cadillac, Lincoln vůbec. Jak je to na východním pobřeží, netuším.

Marty
15. září • 0:04

Taurus je výběhová veteš od forda, terý stejně jako FCA sedany dělat neumí. Jedinou vyjimkou je duo Cahrger/300, což ale není dílo FCA ale pzůstatek z doby DaimlerChrysler rep. Cerberus LLC

petr r. (petrumr)
13. září • 17:34

amerika je široké slovo.

orgasmic
13. září • 15:31

Pěkný Pežót.

Skopikk
13. září • 15:16

Pěknej, líbí se mi. Škoda, že jich moc k vidění nebude, ono vidět třeba Giulii, Mazdu 6 nebo Insignii, to už je skoro svátek! Škoda, že přišel o svůj 3.6 V6, 2.7 nebude plnohodnotná náhrada, bohužel :-/

Doporučujeme

Články odjinud