Cadillac CT4 oficiálně: Americký sedan je připravený na evropské konkurenty

Čtyřválcové motory přeplňované turbodmychadlem a standardní pohon zadních kol by měl šanci uspět i u nás.

Jak asi čekáte, vůz debutuje v Americe. Vzhledem k novému dovozci značky u nás je ale dost možné, že se objeví i zde. Pojďme se tedy podívat, co si Cadillac do boje s BMW řady 3 a Alfou Romeo Giulia přivezl. 

Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Cadillac CT4 je dostupný ve čtyřech výbavách - Luxury, Premium Luxury, Sport a samozřejmě jako ostré V. Nabídka motorů je pro Evropu přátelská, zahrnuje dvojici přeplňovaných motorů, z nichž oba mají poháněnou zadní nápravu, ovšem je tu možnost i čtyřkolky. 

Prvním motorem v nabídce je dvoulitrový čtyřválec o výkonu 177 kW (241 koní) a s točivým momentem 350 N.m. Jedinou volbou převodovky je osmistupňový automat. Druhá jednotka už je o něco silnější a dostupná pouze pro výbavu premium Luxury. Ze čtyřválce 2,7 litru doluje 230 kW (313 koní). Výkon se posílá na kola pomocí 10stupňové automatické převodovky. 

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

Vrcholná verze CT4-V má silnější ze dvou motorů, ovšem vyšroubovaný na 329 koní. Verze s označením V se navíc budou moct chlubit adaptivním podvozkem MRC. Objednávky bude automobilka přijímat ještě tento rok, o cenách se však zatím nemluví. Cadillac CT4 má dobře našlápnuto pro vstup do Evropy, na tyto informace si ale budeme muset ještě počkat. 

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků