Cadillac CT4 oficiálně: Americký sedan je připravený na evropské konkurenty

Čtyřválcové motory přeplňované turbodmychadlem a standardní pohon zadních kol by měl šanci uspět i u nás.

Jak asi čekáte, vůz debutuje v Americe. Vzhledem k novému dovozci značky u nás je ale dost možné, že se objeví i zde. Pojďme se tedy podívat, co si Cadillac do boje s BMW řady 3 a Alfou Romeo Giulia přivezl. 

Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Vedení Cadillacu se prohnalo po okruhu v prototypech. Jsou to rivalové divize M?

Cadillac CT4 je dostupný ve čtyřech výbavách - Luxury, Premium Luxury, Sport a samozřejmě jako ostré V. Nabídka motorů je pro Evropu přátelská, zahrnuje dvojici přeplňovaných motorů, z nichž oba mají poháněnou zadní nápravu, ovšem je tu možnost i čtyřkolky. 

Prvním motorem v nabídce je dvoulitrový čtyřválec o výkonu 177 kW (241 koní) a s točivým momentem 350 N.m. Jedinou volbou převodovky je osmistupňový automat. Druhá jednotka už je o něco silnější a dostupná pouze pro výbavu premium Luxury. Ze čtyřválce 2,7 litru doluje 230 kW (313 koní). Výkon se posílá na kola pomocí 10stupňové automatické převodovky. 

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

Vrcholná verze CT4-V má silnější ze dvou motorů, ovšem vyšroubovaný na 329 koní. Verze s označením V se navíc budou moct chlubit adaptivním podvozkem MRC. Objednávky bude automobilka přijímat ještě tento rok, o cenách se však zatím nemluví. Cadillac CT4 má dobře našlápnuto pro vstup do Evropy, na tyto informace si ale budeme muset ještě počkat. 

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků