Cadillac Converj: „zelený Caddy“ nakonec do výroby půjde

Cadillac Converj: „zelený Caddy“ nakonec do výroby půjde

Velkým překvapením detroitského autosalonu v roce 2009 se stala studie ekologického dvoudveřového kupé Cadillac Converj Concept, jež neupoutala zdaleka jen podivným názvem, ale také odvážnými tvary a moderní pohonnou jednotkou. Ještě na konci téhož roku přišel tehdejší předák General Motors Bob Lutz s oznámením, že projekt Converj vstoupí do sériové výroby. Hned v lednu loňského roku ale bylo všechno jinak, hospodářská krize udeřila plnou silou a model Converj šel k ledu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
(Na poměry značky) progresivně pojatý Cadillac Converj se nakonec sériové výroby dočká

Nyní se ale vrací do hry a z GM zaznívá přesvědčení, že se na silnicích objeví již v roce 2013. Připomeňme, že si novinka kromě agresivních tvarů ponechá i progresivní pohonnou soustavu Voltec, kterou již známe z vozů Chevrolet Volt a Opel Ampera. Takže tomuto „zelenému Caddymu“ držme palce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků