...dobrá cena za dobrý vůz... preferoval bych sice cts, a myslím, že jsem rozhodnutý... ale tohle možná nebude také špatné...
Tak motory jsou stejné jako v 9-3, tedy ty dvoulitry jsou motory Saab, ale ten diesel není od Opelu !!! Ten diesel se dodává i do 9-3 a je z produkce Fiatu (důsledek spolupráce GM a Fiatu) !!!Takže Cadillac je 9-3 s jinou kastlí. Tedy něco jako Saab 9-2X, což je Impreza s jinou kastlí nebo Saab 9-7X, což je nějaké americké SUV s jinou kastlí
Podobnou diskusi jsme tu uz nedavno zazili Berte to prosim tak, ze motor je vysledkem spoluprace GM a Fiatu a kdyz se v ramci koncernu GM pouzije krome Opelu jeste v dalsich vozech, nevidim nic spatneho na tom, ze jde o motor z Opelu... Smyslem teto informace neni rici jestli motor udelali polske delnice nebo cinsti rolnici, ale rici, ze jde o motor, se kterym se jiz mohli setkat v nejakem jinem voze. Prebirani motoru v ramci koncernu je bezne a tudiz i snaze pochopitelne, kdyz se naznaci linie Opel-Saab-Cadillac... Ale prijde mi to opravdu zcela nepodstatne.
Na margo motorov mam taky pocit, ze aj ten 2.0 Turbo (175k) je uz pouzity vo Vectre s uplne identickym vykonom (ho mam, tak viem ) a dava sa aj do SAABu a ta 210k verzia ide do Aera. Taktiez ten 2.8V6 Turbo ide do Vectry ako nahrada 3,2 V6 od MR2006 ale neviem ci ma naozaj 2 turba.Inak kasna toho Cadilacu mi dost napadne pripomina Vectru...
Ten motor ve Vectře je od Saabu. Ostatně motory v 9-3 1.8t 110kW (je to dvoulitr, je to stejný trik jako např. BMW 316), 2.0t 129kW a 2.0T 155kW (dříve Aero, od MY2006 je Aero s 2.8V6 184kW) jsou úplně stejné motory, které mají i stejné turbo (Mitsubishi TD04). Liší se jen max. plnícím tlakem turba (0,5bar vs. 0,7bar vs. 0,85bar) a samozřejmě programem řídící jednotky. Ostatně nic překvapující, zvláště když Vectra i Saab 9-3 budou zanedlouho sjíždět ze stejné výrobní linky v Německu, což nechápu. Logičtější by přece bylo kdyby v Německu vyráběli toho Cadillaca, takhle budou dělat Saaba v Německu a ve Švédsku místo něj zase Cadillaca
Saabo přesunuje výrobu do Německa pro snížení nákladů. Proto tentko, možná na oko, nesmyslný krok.
Urcite, vsechny jmenovane motory jsou koncernove, stejne jako bude koncernova temer veskera dalsi technika. Dve turba pravi zdroj, ale mam pocit, ze v Saabu i Opelu je jen jedno, takze to patrne bude chyba.
ad 2.8V6 Turbo: Twin-scroll turbocharger (Mitsubishi TD04-15TK)
Pohon zadních kol má CTS, BLS by měl mít hnanou přední nápravu. Viz první tisková zpráva na http://media.gm.com/us/cadillac/en/
bodejt by neměl přední pohon když se jedná o přefázonovanou Vectru.I když podle mně je Vectra po faceliftu hežčí.
Chybicka se vloudila, uz jsme to opravili, diky za upozorneni.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.