Cadillac BLS jde do výroby

Cadillac, luxusnější odnož koncernu GM, představí ve Frankfurtu definitivní podobu, výbavy a motorizace pro svého nového modelu BLS. Ten, jak jsme psali již dříve, bude používat platformu Saabu 9-3 a bude vyráběn ve Švédském Trollhättanu. Cadillac BLS bude 4680 mm dlouhý, 1760 mm široký a na výšku bude měřit 1440 mm. Cadillac řadí model BLS do evropské střední třídy a uvidíme, jak se prosadí v poměrně velké konkurenci tradičních značek.

BLS dostane na začátku výroby dva benzínové a jeden naftový motor. Základním benzínovým motorem bude čtyřválec o objemu 2l s turbodmychadlem a výkonem 129 kW (175 k). Tento motor, ovšem se zvýšeným výkonem na 154 kW (210 k) bude dodávan později. Druhým zástupcem benzínu bude šestiválec do V o objemu 2,8l přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a s výkonem 187 kW (255 k). Naftu bude zastupovat čtyřválec, převzatý z koncernového Opelu. Ten bude mít objem 1.9 l a jeho výkon bude 110 kW (150 k). Naftový motor bude již v sérii dodávan s filtrem pevných částic. Výkon bude přenášen na přední kola buď standardním šestistupňovým manuálem, nebo pěti- popř. šestistupňovým automatem. 

V základní výbavě nového Cadillacu najdete mj. audio systém Bose, navigační systém s dotykovým displejem, bluetooth telefonní systém, automatickou klimatizaci a další.  Pokud se vám BLS zalíbil, přichystejte si na únor příštího roku 28 000 Euro (přibližně 850tis. Kč) pro základní model.
 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cadillac BLS

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků