Cadillac ATS vstoupil na český trh. Začíná s cenou od 937 658 Kč

Na český trh dorazila poměrně nezvyklá novinka. Minulý týden Cadillac oficiálně odstartoval prodej modelu ATS, pomocí kterého vstupuje mezi těžkou konkurenci střední třídy. Novinka bude lákat zájemce především na neokoukaný design a zajímavou pořizovací cenu.

Cadillac ATS: další fotky a video

Cadillac ATS: další fotky a video

Nabídka pro ATS zatím zahrnuje pouze jedinou motorizaci, a sice benzinový dvoulitrový čtyřválec vybavený systémem přeplňování. Maximální výkon činí 276 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 353 Nm. Nejrychlejší verze zvládnou stovku za 5,9 s, ty nejpomalejší za 6,1 s. Naftový motor by měl podle předběžných zpráv dorazit koncem příštího roku.

Zákazníci mohou vybírat mezi výbavami Elegance, Sport Luxury, Performance a Premium. K dispozici je jak pohon zadních, tak pohon všech čtyř kol, volit můžete také mezi manuální nebo automatickou převodovkou. Čtyřkolka je dostupná pouze s automatem. Sluší se podotknout, že pro manuální převodovku je coby součást standardní výbavy samosvorný zadní diferenciál.

První cena zní 937 658 Kč za manuál, pohon zadních kol a výbavu Elegance, která zahrnuje například elektricky nastavitelná přední sedadla, bezklíčkový přístup a startování, dvouzónovou automatickou klimatizaci, audiosystém Bose, brzdy Brembo, sedmnáctipalcová litá kola a podobně. Pokud si vůz objednáte, běžná čekací lhůta se pohybuje mezi jedenácti až čtrnácti týdny.

Více podrobností a hlavně první jízdní dojmy očekávejte velmi brzy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků