Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu

Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie

Další novinkou z autosalonu v Los Angeles je Cadillac ATS-V, který byl představen rovnou s karoserií kupé i sedan. Pod kapotou se prezentuje dvakrát přeplňovaný šestiválec s výkonem 339 kW (461 k), zrychlení na stovku je otázkou zhruba čtyř sekund a maximální rychlost se pohybuje kolem 300 km/h. BMW M3/M4 dostává zajímavého soupeře.

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac ATS-V nabídne o 25 % tužší karoserii než standardní verze, samozřejmostí je širší rozchod kol vpředu i vzadu, stejně jako přepracované odpružení, poslední vydání systému Magnetic Ride Control a brzdy Brembo s kotouči o velikosti 370 mm vpředu, respektive 339 mm vzadu.

Tím hlavním je ale samozřejmě motor. Jedná se o dvakrát přeplňovaný šestiválec s objemem 3564 cm3, který disponuje maximálním výkonem 339 kW (461 k) při 5750 ot./min a vrcholem točivého momentu 603 Nm dostupným při 3500 ot./min. Omezovač vás utne na hodnotě 6500 ot./min.

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Přesná čísla o dynamice automobilka v oficiální zprávě nezveřejnila. Spokojit se musíme s dílčí informací o tom, že zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) proběhne za 3,9 s. Maximální rychlost údajně přesahuje 298 km/h.

Zákazníci mohou vybírat mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým automatem, se kterým se samozřejmě pojí také systém Launch Control. Poháněná je (jak jinak než) zadní náprava, kde najdeme ještě elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/35 ZR18 vpředu a 275/35 ZR18 vzadu. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků