Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu

Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie

Další novinkou z autosalonu v Los Angeles je Cadillac ATS-V, který byl představen rovnou s karoserií kupé i sedan. Pod kapotou se prezentuje dvakrát přeplňovaný šestiválec s výkonem 339 kW (461 k), zrychlení na stovku je otázkou zhruba čtyř sekund a maximální rychlost se pohybuje kolem 300 km/h. BMW M3/M4 dostává zajímavého soupeře.

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac (ne)ukázal ATS-V Coupé na prvním videu. Premiéra bude za pár dnů

Cadillac ATS-V nabídne o 25 % tužší karoserii než standardní verze, samozřejmostí je širší rozchod kol vpředu i vzadu, stejně jako přepracované odpružení, poslední vydání systému Magnetic Ride Control a brzdy Brembo s kotouči o velikosti 370 mm vpředu, respektive 339 mm vzadu.

Tím hlavním je ale samozřejmě motor. Jedná se o dvakrát přeplňovaný šestiválec s objemem 3564 cm3, který disponuje maximálním výkonem 339 kW (461 k) při 5750 ot./min a vrcholem točivého momentu 603 Nm dostupným při 3500 ot./min. Omezovač vás utne na hodnotě 6500 ot./min.

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Přesná čísla o dynamice automobilka v oficiální zprávě nezveřejnila. Spokojit se musíme s dílčí informací o tom, že zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) proběhne za 3,9 s. Maximální rychlost údajně přesahuje 298 km/h.

Zákazníci mohou vybírat mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým automatem, se kterým se samozřejmě pojí také systém Launch Control. Poháněná je (jak jinak než) zadní náprava, kde najdeme ještě elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/35 ZR18 vpředu a 275/35 ZR18 vzadu. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS-V
  2. Cadillac ATS-V: Fotogalerie
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků