Cadillac ATS Coupé míří do Evropy bez dieselu

Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS Coupé
  2. Fotogalerie: Cadillac ATS Coupé

Cadillac míří do boje s BMW řady 4 novým modelem ATS Coupé, které se u nás začne prodávat už za měsíc. Na evropském trhu zkusí štěstí prozatím jenom s přeplňovaným benzínovým dvoulitrem o výkonu 203 kW (276 k) a točivém momentu 400 Nm. Silný šestiválec 3,6 l se do Evropy nepodívá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Absence v Evropě obligátního dieselu je podivná, nicméně efektivní přeplňovaný benzínový čtyřválec bude poskytovat slušnou dynamiku. Čtyřkolka je za příplatek

Ani převodovku si zákazníci vybrat nemohou. Dostanou šestistupňový automat. Stovku má Cadillac ATS Coupé zvládnout za 5,8 sekundy a rozjede se na 250 km/h. K úspěchu na evropském trhu by autu určitě pomohl diesel, ale o tom se zatím nemluví. Pohon všech kol je za příplatek.

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW  

Evropská specifikace Cadillacu ATS se od té americké liší například účinnější brzdovou soustavou Brembo a novými 18" koly. I podvozek se vzpěrami MacPherson vpředu a pětiprvkovým nezávislým zavěšením vzadu se dočkal odlišného naladění.

Co se výbavy týče, mohou se zákazníci těšit na  varování před opuštěním jízdního pruhu, hlídání slepého úhlu, rozpoznávání dopravních značek a varování před blížící se kolizí. Audio systém Bose s dvanácti reproduktory disponuje i systémem aktivního rušení nežádoucích zvuků a zajímavostí je třeba bezdrátové dobíjení kompatibilních mobilních telefonů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cadillac ATS Coupé
  2. Fotogalerie: Cadillac ATS Coupé
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků