Caddy Life Tramper, pohodlí na cestách i při táboření

Pokud milujete volné kempování v přírodě a nechce se vám kupovat velký karavan, nebo obytný přívěs, připravil pro vás Volkswagen zajímavou alternativu, která vám může splnit vaše přání.
Caddy Life Tramper, pohodlí na cestách i při táboření

Caddy Life Tramper je vozem pro ty, kteří jezdí rádi svým vozem na výlety nebo do přírody a přitom si nechtějí pořizovat větší karavany, příp. obytné přívěsy. Tramper je postaven na základu modelu Caddy Life, ovšem tvůrci kladli velký důraz na pohodlí a využitelnost auta pro kempování. Novinka tak nabízí nejen dostatek prostoru pro posádku, ale nabízí také komfortní nocleh pro dvě osoby a také řadu užitečných prvků, které každý „kemper“ ocení.

Tramper nabízí místo až pro pět cestujících, ovšem kempinková úprava je mířena pro menší počet pasažérů. Po sklopení zadních sedaček získáte poměrně velký "obytný prostor", kde se dá přebývat v případě špatného počasí. Poté již stačí rozbalit lůžkovou plochu a postel o rozměru 110 x 200 cm je na světě. Postel je integrována do víka zavazadlového prostoru, takže nezabírá zavazadelník.

Pro komfortní obývání vozu slouží také svinovací záclonky v oknech, které zatemní vůz. O osvětlení se pak starají halogenové světla v zadním víku a zářivka ve stopě. Pro případ dlouhého pobytu je akumulátor vozu vybaven systémem ochrany proti úplnému vybití, takže se nemusíte bát, že vůz nenastartujete. Pro romantiky je připravena příplatková výbava – elektrický posuvná a výklopná skleněná střecha.

Pro dobrý přístup do "obytné" části vozu slouží velké boční 70 cm široké posuvné dveře a samotný vnitřní prostor lze zvětšit sklopením druhé řady sedaček. Obytný prostor lze rozšířit o stan s rozměry 230 x 200 cm, který se pevně ukotví k vozu. Ten lze pak využít jako předsíňku, nebo kuchyň. Na přání lze vybavit vůz skládacím nábytkem a dalšími kempinkovými pomůckami.

O pohon vozu se stará čtveřice známých motorů. Základ tvoří benzínový motor o objemu 1,4 l s výkonem 55 kW (75 k). Druhým zástupcem benzínu je motor 1,6 o výkonu 75 kW (102 k). Naftu zastupuje motor 1,9 TDI o výkonech 55 kW (75 k), resp. 77 kW (105 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Živé fotografie Autotec 2006

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků