Caddy Life Tramper, pohodlí na cestách i při táboření

Pokud milujete volné kempování v přírodě a nechce se vám kupovat velký karavan, nebo obytný přívěs, připravil pro vás Volkswagen zajímavou alternativu, která vám může splnit vaše přání.
Caddy Life Tramper, pohodlí na cestách i při táboření

Caddy Life Tramper je vozem pro ty, kteří jezdí rádi svým vozem na výlety nebo do přírody a přitom si nechtějí pořizovat větší karavany, příp. obytné přívěsy. Tramper je postaven na základu modelu Caddy Life, ovšem tvůrci kladli velký důraz na pohodlí a využitelnost auta pro kempování. Novinka tak nabízí nejen dostatek prostoru pro posádku, ale nabízí také komfortní nocleh pro dvě osoby a také řadu užitečných prvků, které každý „kemper“ ocení.

Tramper nabízí místo až pro pět cestujících, ovšem kempinková úprava je mířena pro menší počet pasažérů. Po sklopení zadních sedaček získáte poměrně velký "obytný prostor", kde se dá přebývat v případě špatného počasí. Poté již stačí rozbalit lůžkovou plochu a postel o rozměru 110 x 200 cm je na světě. Postel je integrována do víka zavazadlového prostoru, takže nezabírá zavazadelník.

Pro komfortní obývání vozu slouží také svinovací záclonky v oknech, které zatemní vůz. O osvětlení se pak starají halogenové světla v zadním víku a zářivka ve stopě. Pro případ dlouhého pobytu je akumulátor vozu vybaven systémem ochrany proti úplnému vybití, takže se nemusíte bát, že vůz nenastartujete. Pro romantiky je připravena příplatková výbava – elektrický posuvná a výklopná skleněná střecha.

Pro dobrý přístup do "obytné" části vozu slouží velké boční 70 cm široké posuvné dveře a samotný vnitřní prostor lze zvětšit sklopením druhé řady sedaček. Obytný prostor lze rozšířit o stan s rozměry 230 x 200 cm, který se pevně ukotví k vozu. Ten lze pak využít jako předsíňku, nebo kuchyň. Na přání lze vybavit vůz skládacím nábytkem a dalšími kempinkovými pomůckami.

O pohon vozu se stará čtveřice známých motorů. Základ tvoří benzínový motor o objemu 1,4 l s výkonem 55 kW (75 k). Druhým zástupcem benzínu je motor 1,6 o výkonu 75 kW (102 k). Naftu zastupuje motor 1,9 TDI o výkonech 55 kW (75 k), resp. 77 kW (105 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Živé fotografie Autotec 2006

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků