Bývalý „The Stig“ Ben Collins předvádí, co umí Ford Focus RS

Bývalý „The Stig“ Ben Collins předvádí, co umí Ford Focus RS

Kaskadér a závodník Ben Collins je známý jako bývalý bílý The Stig, tedy slavný tajemný jezdec pořadu Top Gear. Už jsme ho ale mohli vidět několikrát i v civilním oděvu, posledně například při zkoušení nového Fordu Mustang.

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Nyní se bývalý The Stig posadil do nového ostrého hatchbacku Ford Focus RS, aby vám ukázal, jak vlastně fungují jednotlivé jízdní režimy auta. V režimu Normal se toho moc neděje, Sport je už zajímavější, ale nejvíce zábavy si samozřejmě užijete s módy Track a Drift.

Jen připomeneme, že Ford Focus RS dostal přeplňovaný čtyřválec 2,3 l a poprvé také pohon všech kol. Právě čtyřkolka posouvá možnosti tohoto Fordu na úplně jinou úroveň a Ben Collins rád ukáže, jak velké drifty jdou s hatchbackem od Fordu dělat.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků