´Pokud přesně vím, kde se se nachází náklaďák, když přijíždí do továrny, potom vím naprosto přesně, na kterém překladišti bude za 30 nebo 40 minut´......nic v zlom, ale to sme v Bratislave vedeli uz ked vyrazil od dodavatela. Dalsie otazky?
Mohou být třeba 100let před konkurencí a stejně nových elektromobilů za cenu Tesly se nikdy neprodá tolik aby třeba uživily automobilky a tedy i lidi v Evropě.
Řekl hloupej Honza.
Aneb když nemáš argument, navezeš se do nicku. Kultura páté třídy ZŠ, ale mezi dospělé s tím nechoď.
Nomen omen. Argument se rovnou v nicku nabídl, aneb když nechápeš tak se aspoň začneš povyšovat :-D
Koho chleba jídáš, toho píseň zpívej, co jiného čekat, že bude říkat. Ještě záleží, jestli ta písnička není falešná.
No jo, koho chleba jíš toho píseň zpívej.
nech si nechaju auta na baterky :)
Nadpis jak z blesku :-(
Chceme být největší a máme koncept: vaše VW-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
TESLA je 7 let před VW. Konkurence však není jen VW. Pro Teslu bohužel. I tak je od manufaktury, jako je Tesla, docela odvážné mluvit o konkurenci, když 100x méně aut než zmiňovaná konkurence.
Tesla není 7 let před nikým. Technologie akku,, pohonu, energymanagementu i infotainmentu mají plusminus všichni stejné, rozdíl je jen v tom, že ostatní zatím vyrábějí auta hromadně a se spalovacími motory a elektro je pro ně možná budoucnost, zatímco Tesla ve zlomku jejich počtů a nic nezávislého na proudu nemá. Tyhle kecy přestoupivších manažerů je třeba vnímat jako placený chlebodárcův marketing, nikoli realitu. To by Lexus mohl tvrdit že je deset let před Teslou, protože ta neumí plug-in hybridy
ani soucancy naftovy motory nejsou nezavisly na proudu :-D
A co třeba kecy nepřestoupivších CEO? ;-)2015Porsche boss Matthias Mueller:“Tesla has built an exceptional car. They have a very pragmatic approach and set the standard, where we have to follow up now.”http://insideevs.com/porsche-ceo-tesla-set-sta... ... 2016Audi’s electric-mobility chief Stefan Niemand:“I hate to admit it, but Tesla did everything right”http://electrek.co/2016/03/24/audi-ev-chief-... ... 2016Stephan Weil, člen dozorčí rady VWTesla je výzvou, kterou musíme brát vážně.Tesla je jednoduše technologicky dál než konkurence.http://www.focus.de/finanzen/boerse/aktien/ni... ...
Všechno lidi od VW. Vždyť jsem tu už tady psal. Tesla je 7 let jen před VW.:-)
Tak určitě, ve ztrátovosti, a to prakticky proti všem automobilkám. Kolik že je v mínusu? 293 milionů dolarů? A ztrátu stále prohlubuje. Která další automobilka si to může dovolit? A copak mají na pohonu takového zázračného, že jsou 7 let napřed? Jistě na to mají patent.:-D
Na pohonu maj prakticky nezměněnej motor Teslovy konstrukce z 19. století a stačí to i na insane mód. V invertoru jsou obvody z roku 1990 a taky to stačí na insane mód ;-)Esli vona ta zázračnost nebude spíš v tom, že stávající nebo i dávný technologie poskládali tak dobře do kupy, že to pěkně funguje a začali to vůbec vyrábět, zatímco autodinosauři vám věšeli 100 let bulíky na nos a teď prostě nestíhaj urychlit vývojovej cyklus protože ho začali 10 let po Tesle? :-DMno, ale to že se druhej den probudim a ze svýho rodinýho sedana mám dragstera s odpichem o vtěřinu lepším možná pro někoho zázrak bude ;-)
Nejen VW, už i CEO Mercedesu Dieter Zetsche taky vočumoval cvrkot v Silikon Valej ;-)"Our impression was that these companies can do more and know more than we had previously assumed."http://www.macrumors.com/2016/01/25/daimler-ceo-im... ...
Nemám Audi ani koncernový vůz ani akcie a pokud použili staré technologie, tak asi těžko měli na ně patenty. Napsat obecně, že poskytli patenty, to je fakt bomba. Uveď konkrétní, jsem zvědavý, co vyřešili. A tak oni nic nevyřešili, jen poskládali stávající technologie. Tak to jsem z toho opravdu unesený, že poskytli patentu na skládání vymyšleného.Tak někteří vočumovali i Korejce. A jakýpak cvrkot s několika tisící auty ročně? Ty jsi pěkný srandista. ;-)
Tys to zase zmatlal co? :-) Nauč se číst a chápat dohromady, vyzej ti z toho nějakej guláš :-D
... vylez...
Ale nevylez, jen to bylo stručné a nechtěl jsem psát romány. :-D
Ale copak tě trápí, koupil sis jejich akcie? ;-)Patentů maj asi dost, ale už je dali všem veřejeně k dispozici před 2 lety B-];-):-PTak šup, taky můžeš začít s výrobou vysavačů na kolech :-Dhttps://www.tesla.com/en_EU/blog/all-our-patent... ...
Jasně všichni maj elektrickej pohon tak zmáklej, že si Mercedes, Smart a Toyota nechali dávat do svejch aut radši baterky, elektromotory a invertory vod Tesly :-D:-D:-D
Tesla zase pouziva odpruzeni a nektere dily interieru od Mercedesu, bez Mercedesu a Toyoty by dnes zadna Tesla S nebyla, neb prave tyhle 2 firmy do Tesly investovali v prvnich akciovych vlnach a Mercedes jim poskytl prave zminene dily do interieru a kompletne celej podvozkovej systemn odpruzeni ktery Tesla pouziva, naoplatu Tesla Mercedesu vpodstae postavila B-Electric
S těmi invertory pro Teslu je to trochu jinak. Invertory pro Teslu dodává firma International Rectifier, která byla nedávno koupena firmou Infineon, která zase pro změnu dodává invertory např. pro BMW.
Mno vono spousty motorů, převodovek, spojek apod. taky vyvynul úplně někdo jinej než sama automobilka. Nissan dokonce dodává celý hotový auta pro Mitsubishi (díky tomu se pak taky projevil jejich skandál s falšovanou spotřebou).
To já nepopírám.Jen jsem jen reagoval na tu poznámku, že jiné automobilky, které jste zmínil, používají invertory od Tesly.
Invertorům prt rozumin, ale tady říkaj, že na to Tesla použila technologii z roku 1990 a přesto to stíhá insane mód :-)Navíc je na plošňáku logo Tesly.http://www.pointthepower.com/on-tesla-electric-vehicle... ...
Tady Míša to trochu rozkuchal a heknul :-DJe to zrovna z Mercedesu B-klassehttps://www.youtube.com/watch... http://ecarproject.ch...
Tesla má svoje baterky ty rozumbrado? Vždyť to je Panasonic. A proč by Mercedes nebral těch pár kousků od Tesly, když měl v Tesle podíl. Není to o tom, že by to neuměl jinak, jen to pro něj bylo od Tesly levnější.
Toyota měla v Tesle taky podíl? ;-)
Představ si, že Tesla má svoje baterky ty chytrolíne. ;-) Jejich návrh, konstrukce, sofistikovaný systém chlazení, způsob zapojení a výroba je dílem Tesly a ne Panasonicu. Panasonic jenom dodal články z kterých je poskládaná. Nestačí jen vysypat na stůl 7000 "tužkovek" a říct hurá mám baterku. Dost pochybuju, že ti stejný články se stejnou chemií a kapacitou Panasonic vůbec prodá. No a jestli si myslíš, že měl Mercedes v Tesle podíl jen pro srandu králíků nebo dokonce kvůli zisku tak je mi tě docela líto :-))Na blbý poskládání článků, který zničilo baterku předčasně dojeli i hybridy od Hondy, zatímco Toyota to vychytala, má svoje baterky u hybridů skoro nesmrtelný a prodala jich miliony.
No jasně, ještě taky mají odfiltrovanou elektřinu, aby byla jenom teslácká.
Ty si vodfiltruj mozek, hází ti nějaký chybky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.