Bývalý šéf Škody nakonec VW v USA nepovede. Odchází z koncernu úplně

Bývalý šéf Škody nakonec VW v USA nepovede. Odchází z koncernu úplně

Aféra Dieselgate vyvolala v celém koncernu Volkswagen velké personální změny. Martin Winterkorn odstoupil, v čelé koncernu ho nahradil Matthias Müller. Změn doznalo i vedení automobilky Škoda, když byl její dosavadní šéf Winfried Vahland jmenován ředitelem VW v USA.

Volkswagen kvůli tomu zřidil novou regionální pobočku NAR, která bude mít na starosti celý severoamerický region včetně Kanady a Mexika. Jenže Vahland, který měl do funkce nastoupit 1. listopadu, se nakonec rozhodl z celého koncernu odejít úplně.

VW poprvé přiznal, že tajný software ovlivnil i evropskou homologaci

VW poprvé přiznal, že tajný software ovlivnil i evropskou homologaci

Automotive News se odkazují na agenturu Reuters, podle které jsou za odchodem Vahlanda především neshody uvnitř Volkswagenu ohledně budoucí strategie na severoamerickém trhu.

Winfried Vahland začínal u General Motors, pak nastoupil v roce 1990 k Audi. Ve Volkswagenu se prosadil jakožto člověk zodpovědný za znovunastartování a rozmach koncernu na důležitém čínském trhu, kde Volkswagen na přelomu tisíciletí strádal.

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 273 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 133 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků