Tom
20. března 2019 • 19:26

Takže Volvo už taky přestane prodávat auta a začne prodávat lži. Na druhou stranu bývalý šéf Škody má cit pro to, zmizet v pravý čas nebo byl možná odejit. Až se provalí současný problém s motorama, asi nebude jediný kdo si bude hledat místo.

mts
20. března 2019 • 18:44

Tak tohodle cu*aka jim teda nepreju. Ten mamlas kam prisel tam vypravel jak embecko bude v 2018 prodavat 1,5 mega aut a nejak se ty jeho vzdusny zamky nematerializovaly... Jediny, co se mu povedlo bylo HPO - personalni holokaust a vyhazovani celych oddeleni a outsourcovani za dvojnasobne naklady. A sizeni produktu. Trojkovou oktavku pred faceliftem nebrat, tam je osizeny na co se podivate. Taky kdyz sel jeho pasak Winterkorn kvuli Dieselgatu od valu tak tenhle pochopil, ze je nacase zmizet. No a vynoril se u Volva...

...
21. března 2019 • 16:32

Trojková oktávka před face i po face je nejspolehlivější oktávka ze všech tří generací. Je to vidět na cenách v bazarech, pokles ceny je zdaleka nejmenší v porovnání s oběma předchozími generacemi.

Aegeus
24. března 2019 • 20:00

Pokles ceny v bazarech čehokoliv se slepicí na haubně je v českých bazarech nejmenší, to není až zas tak směroplatné. Mlátící torzka, ošizená zvuková izolace a papundeklové výplně dveří ani nemusí mít přímý vliv na spolehlivost a některým secondhandovým zákazníkům prostě nevadí...

Gasparino
20. března 2019 • 12:38

Vyjetý olej z VW koncernu pro Asiaty dobrý. Tihle kluci nemít Evropany, tak v životě na nic kloudného nepřijdou (zdravíme pány Schreyery, Donckerwolky, Biermanny).

Asdfghjkl
20. března 2019 • 8:06

ale copak, dalsi fanda 180km max speed aneb blby napady Volva ocividne ne posledni... :-))

JirkaX
19. března 2019 • 17:01

Škodovku už potopil a jde dál.

chytrak1
19. března 2019 • 16:56

Jak se řekne švédsky prase?:-D

neodborník
19. března 2019 • 15:25

Nezkrátili mu autoři článku nějak ten konec kariéry u VW ? Jak přišel a zase odešel, raději rychle, z té americké "výzvy".

otto II.
19. března 2019 • 15:23

Mohl si vzít s sebou jako hlavního asistenta, poradce a škodafila tělem i duší pana Jana Mičku!

Vóša
19. března 2019 • 16:40

ne toho čeká lepši osud....až přijde do redakce úklidová četa vousatých kluků z vychodu...

Vóša
19. března 2019 • 14:09

asi potřebuje Volvo poradit s emisemi ....na to je Bratwurst koncern světová jednička

Osel z Jetele
19. března 2019 • 13:57

a Pozletňý aďshazne!

Lojza
19. března 2019 • 13:46

Konečně, aspoň někdo má rozum!!!:-D:-D:-D

Zelí
19. března 2019 • 11:13

Nebyl kompatibilní s těma te..ploušema z porsche.

bzzz
19. března 2019 • 10:28

Jo kdyby to byl Cech... ale Nemec, z koncernu, ktery mimojine sefoval Skode ;-)

Doporučujeme

Články odjinud