Bývalý šéf Infiniti povede výrobu elektromobilů Dyson. Prototyp bude za rok

Dnes si s produkty Dyson můžete osušit ruce na toaletě na čerpací stanici. V budoucnu ale budete moci s produktem Dyson z čerpací stanice i odjet. Tedy, pokud tam bude nabíječka.

O ambiciózním plánu britské technologické společnosti jsme vás informovali již dříve. Nyní je tu pár nových informací, které nám dokážou, že to opravdu myslí vážně. Na palubě je totiž nově i bývalý šéf Infiniti, luxusní divize Nissanu, Roland Krueger. Ten stál v čele prémiové automobilky od roku 2015 a nyní se chopil této příležitosti.

Elektroauta bude vyrábět i producent vysavačů. Dyson už staví automobilku

Elektroauta bude vyrábět i producent vysavačů. Dyson už staví automobilku

Předseda představenstva firmy Dyson, Jim Rowan, vyjádřil nadšení o povedeném personalistickém tahu. Podle něj je Krueger velmi respektovaný a zkušený vedoucí podniku. Uvedl také, že jen v letošním roce plánují do vývoje samotného elektromobilu investovat miliardu liber, z celkových dvou a půl.

Část peněz jde i na výstavbu dvoupodlažní továrny v Singapuru, kam se později přesune i vedení firmy, aby nemuseli operovat na dálku. Dyson už Malajsii moc dobře zná, 1100 zaměstnanců tady vyrábí motory do jejich vysavačů. První prototypy by zde měly vznikat již příští rok a produkční vozy by měly vyjíždět do dvou let.

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

Cadillac předpovídá svůj první elektromobil. Do boje s Teslou nasadí crossover

První model by neměl být masově zaměřením elektromobilem, ale spíš nirvánou pro technologické nadšence. Výrobky Dyson jsou o něco dražší než konkurence, očekává se tak, že elektromobil Dyson bude spíš prémiovým vozem a bude konkurovat Tesle. Mohlo by tedy jít o stejně zaměřený elektromobil, jako chystaný Cadillac. Jaká bude nakonec jeho pozice na trhu a co konkrétně na nás výrobce vysavačů chystá se dozvíme v následujících měsících.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků