Dnes si s produkty Dyson můžete osušit ruce na toaletě na čerpací stanici. V budoucnu ale budete moci s produktem Dyson z čerpací stanice i odjet. Tedy, pokud tam bude nabíječka.
O ambiciózním plánu britské technologické společnosti jsme vás informovali již dříve. Nyní je tu pár nových informací, které nám dokážou, že to opravdu myslí vážně. Na palubě je totiž nově i bývalý šéf Infiniti, luxusní divize Nissanu, Roland Krueger. Ten stál v čele prémiové automobilky od roku 2015 a nyní se chopil této příležitosti.
Předseda představenstva firmy Dyson, Jim Rowan, vyjádřil nadšení o povedeném personalistickém tahu. Podle něj je Krueger velmi respektovaný a zkušený vedoucí podniku. Uvedl také, že jen v letošním roce plánují do vývoje samotného elektromobilu investovat miliardu liber, z celkových dvou a půl.
Část peněz jde i na výstavbu dvoupodlažní továrny v Singapuru, kam se později přesune i vedení firmy, aby nemuseli operovat na dálku. Dyson už Malajsii moc dobře zná, 1100 zaměstnanců tady vyrábí motory do jejich vysavačů. První prototypy by zde měly vznikat již příští rok a produkční vozy by měly vyjíždět do dvou let.
První model by neměl být masově zaměřením elektromobilem, ale spíš nirvánou pro technologické nadšence. Výrobky Dyson jsou o něco dražší než konkurence, očekává se tak, že elektromobil Dyson bude spíš prémiovým vozem a bude konkurovat Tesle. Mohlo by tedy jít o stejně zaměřený elektromobil, jako chystaný Cadillac. Jaká bude nakonec jeho pozice na trhu a co konkrétně na nás výrobce vysavačů chystá se dozvíme v následujících měsících.
Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.
Infiniti Q60 • Infiniti QX50 • Infiniti QX • Infiniti QX30