Aféra Dieselgate: Bývalý šéf Audi Rupert Stadler byl obviněn z podvodu

12 komentářů

Tom
2. srpna • 19:19

Tuhle aferu brzy zakryje afera nova. TSI motory reklamuje zcela opravnene stale vice zakazniku.

.
2. srpna • 22:06

Kecy v kleci. TSI nestačí vyrábět, třeba zájem o 1.5 TSI je takový, že na řadu modelů se čeká víc než půl roku a o 2.0 TSI v podladěné verzi 190hp je takový zájem, že se
značky v rámci koncernu VW rvou o to, kdo jej smí nebo nesmí nasadit.

pacho
3. srpna • 4:36

to, že nestačia vyrábať, neznamená, že je motor OK.

.
3. srpna • 10:45

Kdyby byly špatné, tak se to rozkřikne a bude po extrémním zájmu. Jezdí jich statisíce nebo spíše miliony a poslední generace nemají žádné fatální závady.

Neřeknu
1. srpna • 10:13

Tady je názorná ukázka jak to funguje. Auto bylo vykoupene ale za podmínky, ze si u nich majitel koupi další nové auto. Co mu zbývalo, než na to přistoupit. Zaplatil jim výrobní náklady popelnice, kterou ale s největší pravděpodobnosti prodali dal se ziskem a jeste jim zůstal i zákazník s dalším novým autem. Ahoj Mazďáci, tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu. Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super). Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat. Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě). Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek. Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....Více na: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/mazda6-gj-2013...

Nornik
1. srpna • 16:14

Japonska Oktavia se teda moc nevytahla! :)za ty penize je to ale k vzteku. Kolegove si jeste stezuji na lak co moc nevydrzi a je snadno poskrabany. Benzin uplne vyhra taky neni. Zkousel jsem i tu 2.5l atmosferu a ve svetle malych preplnovanych ctyrvalcu (1.3-1.6t) nic extra. I s tou 1.4t se jezdi i lip.

Neřeknu
1. srpna • 7:19

Dieselgate je prochazka růžovou zahradou oproti tomu co udělala Mazda.
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98 tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Joe Doe
1. srpna • 12:54

1. No, autor videa v reakcii na diskusny prispevok suhlasi s tvrdenim, ze k ziadnemu z uvedenych problemov nedojde, ak bude pravidelne meneny olej.Roman Solo
All wrong,just change the engin oil not by 15000miles,just between 6-8 thousand oil and the engine will run without all these problems with oil pomp and the rest of it!!!Colin Hagan (autor videa)
+Roman Solo Yes I totally agree2. Clankov o Mazde je tu dost. Preco prave pod clankom o dieselgate? ;)

Neřeknu
1. srpna • 13:56

Aby to bylo všude. Uz jsi to hlásil šéfovi?

Anti Joe
1. srpna • 13:16

Jsi idiot? Dodržoval předepsanou servisní údržbu a ta sračka se rozpadla.

Neřeknu
1. srpna • 13:54

Ne on není idiot, on je troll placeny mazdou a na fóru a dalších fórech. https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.phpVystupuje jako MirecBA. A ze jich tam je. Celá farma trollu které si plati Mazda.

Jan
1. srpna • 9:01

No to je síla. :-O

Doporučujeme

Články odjinud