Bývalí zaměstnanci Tesly navrhli karavan, který se vozí sám. Má elektromotor i 40kWh baterii. Je ale hodně drahý

17 komentářů

Komik
10. března • 18:28

Nechápu, jak má být soběstačná jen 7 dní. Pokud má 3 kWp panely, u nás v létě vyrobí 12-16 kWh, na Sicílii i 20. Nás celý dům spotřebuje 8-10 kWh denně. Takze bych pochopil, pokud by se to celé léto nemuselo dobíjet a pak by se to dalo použít jako mobilní chata a cena by byla oduvodnitelna..

i20
10. března • 11:30

pribalte na dovolenou prives s baterii. Vsechno inkluziv.

Stifler
10. března • 11:39

Pořád lepší než řídit na dovolené krám a tragédii Hyundai I20. 😄😄😄
Ty se Teslou nikdy nesvezeš ani ji mít nebudeš. Tak se s tím mladej musíš smířit.

i20
10. března • 12:55

Bohuzel do Varsavy tech 600km ta Tesla nedojede. Jo a nabijeni vyjde taky draz. Bohuzel Bretschneidere,tohle nevyslo. nenech se sezrat. :)

Stifler
11. března • 16:17

A proč by muselo dojet něco do Varšavy? 😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Já teda nevím, ale Jardovi Jágrovi zatajil někdo elektrokola a tobě asi někdo zatajil, že existují nabíječky a že elektrický vůz se umí během cesty nabít. To nic, že jsi idiot to už zde každý zná.
Běž vlhnout do té tvé trapnosti a vůbec se zde k ničemu nevyjadřuj.
.

I20
11. března • 22:44

Nu protoze to mame tak ze rodina z manzelkiny strany bydli ve Varsave, presneji cast Marki. Coz je taky bratru 600km jesli Jste ve Vasem zivote vubec tak daleko od domova byl.Jagrovi nabijecky me nezajimaji. Ja tankuji plnou s tim, ze jiste dojedu.
Coz zabere pet minut.

Rejpal
10. března • 17:09

Na Polskych dalnicich je tech nabijecich bodu zatim docela dost, tak nevidim duvod, proc by do Varsavy odkudkoli z Ceska nedojela.

I20
11. března • 22:34

Bohuzel ne rejpale. Tam totiz je 140kmh coz je tak priblizne 150 na Vasem tachometru. Dam to na jeden sup. V pohode.

petr r. (petrumr)
10. března • 17:29

tesla 3 Long Range by od nás do té varšavy dojela, když tak přestávka v rybí restauraci s nabíjením.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
I20
11. března • 12:47

Bingo. A ted se budeme bavit o cene. Koupil jsem i20, i10 a kolik dalsich vehiklu muzu koupit dale. A bejvak k tomu.

Stifler
11. března • 16:19

Už se tady přestaň ztrapňovat.

petr r. (petrumr)
11. března • 13:32

a máš zrychlení za 4,4s? Cenu stranou a cena tesly zase tak hrozná není.

i20
12. března • 20:57

to zrychleni je strasne dulezita vlastnost

webpaja
10. března • 11:08

Skvěle, oddechl jsem si, záchrana planety je již jistá!

jozka
10. března • 8:37

No neni to uzasne? Pomoci elektrifikace privesu se podarilo vyresit problem, ktery vznikl elektrifikaci ...A to jsem vzdycky chtel, prives, kde ma jen baterka... 150kg? 200kg? S tim se musi skvele jezdit, ne?

petr r. (petrumr)
10. března • 17:21

Jožko, my víme, že nejsi technicky vzdělaný, ale vžij se do situace, když máš slabé auto a ten přívěs ti pomáhá i při brždění. Ten přívěs rekuperuje stějně jak hybrid a pomáhí při akceleraci. Vzpoměn si jak škodovka zkoušela tahat pívěs a v klesání jí selhaly brzdy, kdyby ta škodovka a ten přívěs rekuperovační brzdění do baterky, tak není po tym článku škoda v upadku a majitel by nezavrhl česko na výrobu baterek.

i20
12. března • 20:55

tak jesli Jsem to spravne vstrebal, nejprve rozjedem ty kila navic se dvesteprocenti ucinnosti nabijeni.Pak rekuperuju s petset procentami vybijeni. Jinymi slovy, svezu se z kopce a pak jezdim mesic zdarma. Chapu to spravne?

Doporučujeme

Články odjinud