Bývalého šéfdesignéra Audi, Alfy, či Lamborghini najala nová čínská automobilka

Bývalý šéf designéru koncernu Volkswagen bude navrhovat čínské elektromobily.

Walter de Silva je v oboru automobilových designérů uznávaným jménem. V říjnu 2015, pár týdnů po vypuknutí emisní aféry Volkswagenu, od německého koncernu odešel. Od té doby o něm nebylo slyšet. Nyní ale vyšlo najevo, že bude pracovat pro německou vývojovou společnost EDAG. Jeho prvním úkolem na novém postu bude vytvořit designový jazyk automobilky ArcFox, která spadá pod koncern Beijing Auto.

De Silva navrhne celkem osm modelů nově vzniklé automobilky. Všechny budou mít elektrický pohon. Výrobce se již prezentoval koncepty Arc Fox 1 a Arc Fox 7 - městský vůz a supersport o výkonu 600 koní (foto v galerii). Po uvedení sériových podob se očekává mimo jiné i sedan či SUV.

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Pět ikon od značky Lotus: Na tuto skvělou minulost teď navážou Číňané

Italský designér má na svědomí dlouhou řadu automobilů. Je otcem typické masky "single frame" na vozech Audi. Navrhl například kupé A5, první TT či supersport R8. Podílel se také na celé modelové řadě Seatu či na Volkswagenech Scirocco nebo Passat CC. Odvázal se například u konceptu Lamborghini Egoista v roce 2013. Začínal ale u Alfy Romeo, kde pod jeho vedením vznikly modely 147 a 156.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků