Něco podobného dělala i Avia - http://www.hybrid.cz/jak-se-jezdi-elektrickou-... ... Ale uživila se s tím? Asi ne když prý letos vyrobila jen 4 auta a kdoví jestli to byly elektromobily? ;-)
Jestli jen čínský soudruh neudědal chybu v desetinné čárce...
Třeba to není chyba v desetinné čárce, ale překlep. Např. by tam mohlo být navíc písmeno "k" mezi 400 a "m", když jsou ta 2 písmena na klávesnici tak blízko? :-D
No a kdybychom nepindali akorát kraviny na netu a koukli se čím se firma BYD zabývala od svého vzniku, byli bychom moc překvapení že je to původně firma na akumulátory všeho druhu včetně vývoje.
A navíc jestli optimalizují testy podobně jako pánové od spalovacích agregátů, kde reálná spotřeba oproti tabulkové je o cca 30% vyšší, tak tady nám to rázem klesá na 300km. Vzhledem k tomu, co tam jsou schopni narvat baterek, to nevidím jako nereálné cifry. Na rozvážení zboží po městě, kde se stejně padestátka překračuje sporadicky, mi to připadá jako zajímavá vyhlídka. Auto asi slušně zabije cena baterek, ale líbí se mi to. Ještě bych na střechu umístil fotovoltaiku. Nějaký kilowatt by to mohlo dávat zpátky do baterek.
První mobil taky sestrojil kdosi kdesi a neznamená to že vtom bude hned nejlepší.
To ale pořád vubec nic neznamená.
Pod pojmem lehký dodávkový automobil bych si představoval něco jiného, tohle mi už přijde spíše jako náklaďák.Jinak s rychlostním omezením pod 50kmh by se asi výrazně zvýšil dojezd všem dnešním elektromobilům
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.