Jde o SUV segmentu D s délkou 4775 mm, šířkou 1890 mm a rozvorem 2765 mm – pro srovnání, náš „domácí“ Kodiaq má ve své druhé generaci na délku 4758 mm, široký je 1864 mm a rozvor měří 2791 mm. Zdroj: BYD

Jde o SUV segmentu D s délkou 4775 mm, šířkou 1890 mm a rozvorem 2765 mm – pro srovnání, náš „domácí“ Kodiaq má ve své druhé generaci na délku 4758 mm, široký je 1864 mm a rozvor měří 2791 mm. | Zdroj: BYD

DM-i značí dvoumotorový pohon, který kombinuje čtyřválcovou patnáctistovku o výkonu 81 kW s elektromotorem s dalšími 145 kW, případně až 160 kW.  Zdroj: BYD

DM-i značí dvoumotorový pohon, který kombinuje čtyřválcovou patnáctistovku o výkonu 81 kW s elektromotorem s dalšími 145 kW, případně až 160 kW.  | Zdroj: BYD

Konkrétní technické parametry zatím BYD neoznámil, nicméně s jedním exemplářem se již svezli irští novináři a podle nich má mít model s baterií o kapacitě 18,3 kWh čistě elektrický dojezd až 110 kilometrů, verze s volitelnou 26,6kWh baterií pak až 150 kilometrů. Zdroj: BYD

Konkrétní technické parametry zatím BYD neoznámil, nicméně s jedním exemplářem se již svezli irští novináři a podle nich má mít model s baterií o kapacitě 18,3 kWh čistě elektrický dojezd až 110 kilometrů, verze s volitelnou 26,6kWh baterií pak až 150 kilometrů. | Zdroj: BYD

Kufr BYDu nabídne standardně 552 litrů, po sklopení opěradel druhé řady (dělených v poměru 40:60) pak až 1440 litrů. Zdroj: BYD

Kufr BYDu nabídne standardně 552 litrů, po sklopení opěradel druhé řady (dělených v poměru 40:60) pak až 1440 litrů. | Zdroj: BYD

Standardně lze baterii nabíjet střídavým proudem, za příplatek pak stejnosměrně až 18 kW, což má znamenat 30 až 80 procent za 35 minut. Zdroj: BYD

Standardně lze baterii nabíjet střídavým proudem, za příplatek pak stejnosměrně až 18 kW, což má znamenat 30 až 80 procent za 35 minut. | Zdroj: BYD

Nechybí zde dvě bezdrátové nabíječky na středové konzoli, volič převodovky (jde o CVT) připomíná sklo. Zdroj: BYD

Nechybí zde dvě bezdrátové nabíječky na středové konzoli, volič převodovky (jde o CVT) připomíná sklo. | Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i | Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i | Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i Zdroj: BYD

BYD Seal U DM-i | Zdroj: BYD

DM-i značí dvoumotorový pohon, který kombinuje čtyřválcovou patnáctistovku o výkonu 81 kW s elektromotorem s dalšími 145 kW, případně až 160 kW.  Zdroj: BYD
Konkrétní technické parametry zatím BYD neoznámil, nicméně s jedním exemplářem se již svezli irští novináři a podle nich má mít model s baterií o kapacitě 18,3 kWh čistě elektrický dojezd až 110 kilometrů, verze s volitelnou 26,6kWh baterií pak až 150 kilometrů. Zdroj: BYD
Kufr BYDu nabídne standardně 552 litrů, po sklopení opěradel druhé řady (dělených v poměru 40:60) pak až 1440 litrů. Zdroj: BYD
Standardně lze baterii nabíjet střídavým proudem, za příplatek pak stejnosměrně až 18 kW, což má znamenat 30 až 80 procent za 35 minut. Zdroj: BYD
9
Fotogalerie

BYD představil Evropě plug-in hybridní konkurenci pro Škodu Kodiaq. SUV Seal U DM-i jde do prodeje ještě letos

Další z mnoha premiér čínské automobilky na autosalonu v Ženevě má nechat zákazníky okusit elektro jízdu bez strachu z dojezdu.

Pokud vám název Seal U DM-i něco říká, nemýlíte se – vůz se stejným označením je v prodeji od loňského roku, akorát jde o sedan a v jeho jménu nenajdeme písmeno U. To má znamenat slovo Utility, čili užitek. Jde o SUV segmentu D s délkou 4775 mm, šířkou 1890 mm a rozvorem 2765 mm – pro srovnání, náš „domácí“ Kodiaq má ve své druhé generaci na délku 4758 mm, široký je 1864 mm a rozvor měří 2791 mm. Kufr BYDu nabídne standardně 552 litrů, po sklopení opěradel druhé řady (dělených v poměru 40:60) pak až 1440 litrů.

Pojďme na další písmenka v názvu: DM-i značí dvoumotorový pohon, který kombinuje čtyřválcovou patnáctistovku o výkonu 81 kW s elektromotorem s dalšími 145 kW, případně až 160 kW, pokud vycházíme ze stejného hnacího ústrojí, jako má sedan. Konkrétní technické parametry zatím BYD neoznámil, nicméně s jedním exemplářem se již svezli irští novináři a podle nich má mít model s baterií o kapacitě 18,3 kWh čistě elektrický dojezd až 110 kilometrů, verze s volitelnou 26,6kWh baterií pak až 150 kilometrů. Standardně lze baterii nabíjet střídavým proudem, za příplatek pak stejnosměrně až 18 kW, což má znamenat 30 až 80 procent za 35 minut.

V souladu s aktuálními trendy lákají Číňané evropského zákazníka na vnitřek s čalouněním z veganské kůže, atmosféru na palubě pak mají dotvářet ambientní osvětlení a prémiový audiosystém Infinity. Nechybí zde dvě bezdrátové nabíječky na středové konzoli, volič převodovky (jde o CVT) připomíná sklo. Obrazovka infozábavního systému má úhlopříčku 15,6 palce a je otočná. Na starém kontinentu má být vůz dostupný v druhém čtvrtletí letošního roku, cenu zatím neznáme, ale ve své oficiální zprávě BYD uvádí, že má jít o vůz dostupný.

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq je po modelu Yeti druhé SUV značky Škoda. Využívá koncernovou platformu MQB a vyrábí se v České republice spolu se sesterským SUV Seatu. Kodiaq je první model Škody, který lze objednat v sedmimístném provedení, dostupný je také v provedení sport (RS).

Ceny a výbava • Test Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW • Škoda Kodiaq RS

Doporučujeme

Články odjinud