Burns se bude učit francouzsky

Peugeot Sport připravuje neporazitelný tým na další dva roky. Do boje o titul mistra světa ve značkách nasadí doslova hvězdnou sestavu
Burns se bude učit francouzsky
První dva nasazené vozy Peugeot 206 WRC budou pilotovat současný mistr světa Marcus Gronholm z Finska a nová posila týmu nekorunovaný král rallye Richard Burns z Velké Británie. Ten se po několikaměsíčních spekulacích objeví po účinkování v týmech Mitsubishi a Subaru u svého třetího zaměstnavatele z řad továrních týmů.

Společně s přestupem Makinena z týmu Ralliart do týmu Prodrive, je přestup Burnse největším hitem i překvapením letošní přestupové horečky.

Vedle Gronholma a Burnse se jako třetí nasazený pilot za volantem továrního Peugeotu objeví Gilles Panizzi na pěti asfaltových soutěžích a Harri Rovanpera na startu zbývajících devíti podniků, které se pojedou na nezpevněném povrchu. Oběma jezdcům však smlouva zaručuje účast na všech 14 rallye světového šampionátu s vozy 206 WRC, které bude provozovat jedna z prestižních soukromých stájí. Tou pravděpodobně bude i na dále tým Grifone. Všichni čtyři jezdci mají s týmem smlouvu na další dva roky.

Ostatní avizované i utajované přesuny jednotlivých jezdců jsou již na cestě. Otázek v tomto směru je několik? Mezi ty nejčastější patří následující:

  • Do jakého týmu odejde Alister McRae?
  • Zůstane Armin Schwarz v týmu Škoda Motorsport nebo zamíří k týmu Citroen, Hyundai nebo Mitsubishi?
  • Zůstane Markko Martin v týmu Subaru a nebo se také začne učit francouzsky (v týmu Citroen?)
  • Udrží si Ford Delecoura?
  • Odejde Delecour zpět do své rodné země nebo ho přiláká místo jedničky v jednom z týmu Mitsubishi nebo Hyundai?
  • Zůstane Auriol ve Francii nebo se bude stěhovat k Mitsubishi do Anglie?
  • Zůstane Škoda bez současných pilotů Schwarze a Thiryho, kteří mají nabídky od konkurence?
  • Budou to Pozzo a Kresta, kteří zaujmou jejich místa nebo to bude jeden z mladých seveřanů?
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků