Buick se ale výzvy nebál a na tamní trh přivádí novinku zvanou Envista. Ta cílí na mladou generaci upřednostňující atraktivní design, což vysvětluje siluetu crossoveru s tvary kupé. Buick

Buick se ale výzvy nebál a na tamní trh přivádí novinku zvanou Envista. Ta cílí na mladou generaci upřednostňující atraktivní design, což vysvětluje siluetu crossoveru s tvary kupé. | Buick

Design exteriéru je naprosto klíčový. V křivkách Envisty najdeme prvky konceptu Electra-X  a Wildcat EV. Buick

Design exteriéru je naprosto klíčový. V křivkách Envisty najdeme prvky konceptu Electra-X  a Wildcat EV. | Buick

Jde především o vzhled úzkých světlometů, nové logo a přední nárazník se širokým otvorem. Buick

Jde především o vzhled úzkých světlometů, nové logo a přední nárazník se širokým otvorem. | Buick

Vzadu se novinka od Electry-X odlišuje rozdělenými světlomety, decentnějším spoilerem a tvarově složitějším nárazníkem s dodatečným osvětlením.   Buick

Vzadu se novinka od Electry-X odlišuje rozdělenými světlomety, decentnějším spoilerem a tvarově složitějším nárazníkem s dodatečným osvětlením.   | Buick

Přestože jde o kompaktní vůz, není to úplný drobeček. Na délku měří 4 638 mm, široký je 1 816 mm a vysoký 1 565 mm. Rozvor 2 700 mm poskytuje dostatek místa v interiéru. Buick

Přestože jde o kompaktní vůz, není to úplný drobeček. Na délku měří 4 638 mm, široký je 1 816 mm a vysoký 1 565 mm. Rozvor 2 700 mm poskytuje dostatek místa v interiéru. | Buick

Ten má působit vzdušným dojmem navzdory tmavé stropnici. Samozřejmostí je vysoká míra digitalizace v podobě dvou obrazovek s úhlopříčkou 10,25 palce. Jedna slouží jako přístrojový štít, druhá pro ovládání multimediálního zařízení s navigací Baidu. Příjemné je doplnění fyzickými tlačítky pro ovládání klimatizace a rádia. Buick

Ten má působit vzdušným dojmem navzdory tmavé stropnici. Samozřejmostí je vysoká míra digitalizace v podobě dvou obrazovek s úhlopříčkou 10,25 palce. Jedna slouží jako přístrojový štít, druhá pro ovládání multimediálního zařízení s navigací Baidu. Příjemné je doplnění fyzickými tlačítky pro ovládání klimatizace a rádia. | Buick

Novinka bude dodávána výhradně s přeplňovaným čtyřválcem Ecotec o objemu 1.5 litru s výkonem 135 kW. Buick

Novinka bude dodávána výhradně s přeplňovaným čtyřválcem Ecotec o objemu 1.5 litru s výkonem 135 kW. | Buick

Design exteriéru je naprosto klíčový. V křivkách Envisty najdeme prvky konceptu Electra-X  a Wildcat EV. Buick
Jde především o vzhled úzkých světlometů, nové logo a přední nárazník se širokým otvorem. Buick
Vzadu se novinka od Electry-X odlišuje rozdělenými světlomety, decentnějším spoilerem a tvarově složitějším nárazníkem s dodatečným osvětlením.   Buick
Přestože jde o kompaktní vůz, není to úplný drobeček. Na délku měří 4 638 mm, široký je 1 816 mm a vysoký 1 565 mm. Rozvor 2 700 mm poskytuje dostatek místa v interiéru. Buick
7
Fotogalerie

Buick zacílil na mladé zákazníky. Nový crossover Envista není žádný drobeček, má 135 kW a pořádné audio

Buick posiluje na čínském trhu v nejvíce konkurenčním segmentu. Hlavní zbraní nového crossoveru je design.

Prorazit s kompaktním crossoverem na evropském trhu je kvůli silné konkurenci náročné. A v Číně je situace ještě složitější. Buick se ale výzvy nebál a na tamní trh přivádí novinku zvanou Envista. Ta cílí na mladou generaci upřednostňující atraktivní design, což vysvětluje siluetu crossoveru s tvary kupé.

Design exteriéru je klíčový. V křivkách Envisty najdeme prvky konceptu Electra-X a Wildcat EV. Jde především o vzhled úzkých světlometů, nové logo a přední nárazník se širokým otvorem. Vzadu se novinka od Electry-X odlišuje rozdělenými světlomety, decentnějším spoilerem a tvarově složitějším nárazníkem s dodatečným osvětlením.

Přestože jde o kompaktní vůz, není to úplný drobeček. Na délku měří 4638 mm, široký je 1816 mm a vysoký 1565 mm. Rozvor 2700 mm poskytuje dostatek místa v interiéru. Ten má působit vzdušným dojmem navzdory tmavé stropnici. Samozřejmostí je vysoká míra digitalizace v podobě dvou obrazovek s úhlopříčkou 10,25 palce. Jedna slouží jako přístrojový štít, druhá pro ovládání multimediálního zařízení s navigací Baidu. Příjemné je doplnění fyzickými tlačítky pro ovládání klimatizace a rádia.

K dispozici jsou i další prvky jako panoramatický kamerový systém, indukční nabíjení telefonu, bezdrátové zrcadlení Apple CarPlay a prémiový audio systém Tune Melody, který zde slaví premiéru. Kvůli aktualizacím není třeba jezdit do servisu, jsou automatické.

Novinka bude dodávána výhradně s přeplňovaným čtyřválcem Ecotec o objemu 1,5 litru s výkonem 135 kW. Na klasický manuál zapomeňte, dostanete variátorový automat CVT. Dynamikou Envista rozhodně mladou generaci neurazí. Z 0 na 100 km/h to zvládne za 7,9 sekundy a automobilka slibuje spotřebu benzínu jen 6,52 l/100 km.

Doporučujeme

Články odjinud