Buick ukáže na autosalonu v Šanghaji koncept SUV

Koncern General Motors tento týden oficiálně oznámil, že na blížícím se autosalonu v Šanghaji představí koncept svého chystaného SUV. Vůbec poprvé také uvolnil první obrázek. Ten nám toho však, jak už to tak chodí, moc neřekne. A samozřejmě ani v krátké tiskové zprávě mnoho informací nenajdeme.

Koncept značky Buick nese jméno Envision. Tento prototyp vzešel ze spolupráce Shanghai GM a PATAC (Pan Asia Technical Automotive). Slíbený je doslova “globální design kombinovaný s estetickým cítěním čínského trhu“. Těžko říci, co si pod tímto tvrzením představit. Další formulace je ale pochopitelnější. Karoserie má být moderní a současně sportovní, což nakonec dokládá zadní část zobrazená na první a zatím jediné oficiální fotografii.

Buick Envision je hybridní automobil, přesněji řečeno se jedná o plug-in hybrid. Kromě hybridní technologie bude koncept demonstrovat také další systémy, které se objeví v budoucích modelech této značky. Na podrobnosti si musíme počkat do 18. dubna, kdy si koncept odbude světovou premiéru. 

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků