Buick Regal v nových verzích eAssist a GS

„Americká Insignia“ bude v USA k mání ve dvou nových provedeních. Jednom výkonném a druhém hospodárném.

V Evropě dobře známý a uznávaný Opel Insignia našel svoji novou inkarnaci do podoby Buicku Regal nejprve v Číně roku 2008, přičemž americké provedení následovalo pod jménem Buick Regal o rok později. Pro modelový rok 2012 se v Americe mohou těšit na dva nové modely. Typ Regal eAssist adoptuje pohonnou „lehce hybridní“ soustavu General Motors se záměrem dosáhnout ve městě spotřeby 9,4 l/00 km a mimo ně 6,5 l/100 km (druhá z uvedených hodnot má být nižší než u konkurenčních modelů Lexus HS Hybrid a Lincoln MKZ Hybrid).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Buick Regal v novém hybridním provedení eAssist

V Novém světě byla prodejní cena tohoto prostorného hybridního vozu stanovena v přepočtu na 504 400 Kč. Soustava eAssist je tedy dodávána jako příplatkový prvek k základnímu Regalu s cenou 34 200 Kč, přičemž je jedno, zda si zákazník zvolí atmosféricky plněný motor 2,4 l s výkonem 182 koní (133 kW), nebo přeplňovaný „dvoulitr“ naladěný na 220 koní (161 kW). Buick Regal eAssist se vyznačuje sadou li-ionových akumulátorů za zadními sedadly, elektromotorem schopným regenerativního brzdění a tlačítkem ECO na palubní desce aktivujícím hospodárný režim, jenž kýženému záměru přizpůsobí nastavení všech palubních soustav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

To Buick Regal GS hraje na jinou notu, neboť se zaměřuje na zákazníky hledající co nejlepší jízdní výkony. O jeho pohon se stará posílené provedení přeplňované zážehové jednotky 2,0 l, která nově dosahuje výkonu 270 koní (199 kW) a točivého momentu 400 Nm. Exkluzivním standardem pro Buick Regal GS je šestistupňová převdovka s manuálním řazením, přičemž „automat“ bude k mání během několika měsíců. Cena řady Regal GS startuje v přepočtu na částce 603 200 Kč. Netřeba dodávat, že podobně laděné verze by jistě přivítali také evropští zákazníci Opelu. Zvláště pokud by byly provázeny podobnými cenami…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Buick Regal GS zaměřený na výkon
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 171 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků