Buick Regal v nových verzích eAssist a GS

„Americká Insignia“ bude v USA k mání ve dvou nových provedeních. Jednom výkonném a druhém hospodárném.

V Evropě dobře známý a uznávaný Opel Insignia našel svoji novou inkarnaci do podoby Buicku Regal nejprve v Číně roku 2008, přičemž americké provedení následovalo pod jménem Buick Regal o rok později. Pro modelový rok 2012 se v Americe mohou těšit na dva nové modely. Typ Regal eAssist adoptuje pohonnou „lehce hybridní“ soustavu General Motors se záměrem dosáhnout ve městě spotřeby 9,4 l/00 km a mimo ně 6,5 l/100 km (druhá z uvedených hodnot má být nižší než u konkurenčních modelů Lexus HS Hybrid a Lincoln MKZ Hybrid).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Buick Regal v novém hybridním provedení eAssist

V Novém světě byla prodejní cena tohoto prostorného hybridního vozu stanovena v přepočtu na 504 400 Kč. Soustava eAssist je tedy dodávána jako příplatkový prvek k základnímu Regalu s cenou 34 200 Kč, přičemž je jedno, zda si zákazník zvolí atmosféricky plněný motor 2,4 l s výkonem 182 koní (133 kW), nebo přeplňovaný „dvoulitr“ naladěný na 220 koní (161 kW). Buick Regal eAssist se vyznačuje sadou li-ionových akumulátorů za zadními sedadly, elektromotorem schopným regenerativního brzdění a tlačítkem ECO na palubní desce aktivujícím hospodárný režim, jenž kýženému záměru přizpůsobí nastavení všech palubních soustav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

To Buick Regal GS hraje na jinou notu, neboť se zaměřuje na zákazníky hledající co nejlepší jízdní výkony. O jeho pohon se stará posílené provedení přeplňované zážehové jednotky 2,0 l, která nově dosahuje výkonu 270 koní (199 kW) a točivého momentu 400 Nm. Exkluzivním standardem pro Buick Regal GS je šestistupňová převdovka s manuálním řazením, přičemž „automat“ bude k mání během několika měsíců. Cena řady Regal GS startuje v přepočtu na částce 603 200 Kč. Netřeba dodávat, že podobně laděné verze by jistě přivítali také evropští zákazníci Opelu. Zvláště pokud by byly provázeny podobnými cenami…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Buick Regal GS zaměřený na výkon
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků