Buick Regal: další převlek Insignie nastupuje

Také Američané budou nyní moci okusit, jak se jezdí ve velkém Opelu, nositeli titulu Auto roku 2009. Jen o tom nebudou vědět...

Za oceánem se totiž Insignia nebude prodávat jako Insignia, ani jako Opel. Stane se z ní Buick Regal. Pod tímto označením se Insignia již prodává v Číně, o čemž jsme vás informovali na tomto místě. A dost možná i pod tíhou úspěchů vozu na čínském trhu (od loňského prosince tam nalezlo své majitele více než 64 000 vozů), model Regal nyní vstupuje i na trhy USA.

Pohlaváři koncernu General Motors však usoudili, že značka Saturn, kterou dosud evropské Opely v USA nosily, není zdařilé Insignii dost dobrá, a proto sáhli přímo k prestižnímu znaku Buick. Na místním trhu Regal nahradí automobil Saturn Aura a v showroomech se objeví na konci příštího léta jako model 2011. Nabídka variant bude v porovnání s evropskou verzí omezená a Regal zatím vsadí na přímovstřikový zážehový čtyřválec a tužší, ryze evropské pérováni s proměnnou charakteristikou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na trhu USA zamíří Regal zejména proti Acuře TSX nebo Volvu S60, které však překonává svým rozvorem náprav a větším zavazadelníkem, navíc ve standardu nabídne šestistupňovou automatickou převodovku s možností manuálního řazení, osmnáctipalcové lité ráfky a soustavu OnStar.

V USA Insignie alias Buick Regal nastoupí zprvu jen v lépe vybaveném provedení CXL, další stupně mají do prodejů vkročit během modelového roku 2012. Regal CXL bude osazen přímovstřikovým čtyřválcem s objemem 2,4 l a výkonem 182 koní (133 kW), na sklonku příštího roku přibude přeplňovaný „dvoulitr“ o výkonu 220 koní (161 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do standardní výbavy vozů Buick Regal CXL budou kromě výše uvedeného patřit též stabilizační systém, kompletní sada dvoustupňových airbagů, kožené čalounění s vyhříváním a elektrickou regulací sedadla řidiče či satelitní rádio s konektivitou Bluetooth. Za příplatek bude možno pořídit třeba boční airbagy pro cestující vzadu, navigaci nebo výkonnou audiosoustavou Harmon Kardon s pevným diskem 10 GB.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Buick Regal
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků