Buick Regal 2014: takto bude vypadat nový Opel Insignia

Nový Buick Regal předznamenává podobu modernizovaného provedení Opelu Insignia, vlajkové lodi evropské divize koncernu General Motors.

Teprve před několika hodinami jsme vám představili facelift amerického sedanu Buick LaCrosse a upozornili jsme vás, že na jednom ze snímků se objevil také nový Buick Regal. Netrvalo to dlouho a nyní vám můžeme v plné parádě tento model představit. Pro nás je tento vůz tím zajímavější, že jde o americkou verzi evropského Opelu Insignia, takže je nyní prakticky jasné, jak bude vypadat jeho facelift.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Regal eAssist 2014

Opel Insignia se v prakticky nezměněné podobě (nemluvíme-li o nových motorech a širší výbavě) vyrábí již od roku 2008, přičemž již loni měl být faceliftován. Z pochopitelných, zvláště ekonomických důvodů byl tento moment oddálen, takže omlazené Insignie se dočkáme zřejmě až letos. A jak bude vypadat? Oficiální snímky zatím k dispozici nemáme, ale od nového Buicku Regal se zřejmě příliš lišit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Regal GS 2014

Na americké novince si všimneme upravených konců karoserie se zdroji LED v nových předních i zadních svítilnách, pozměněných blatníků a ventilačních (nebo „ventilačních“?) otvorů po stranách přední kapoty. Při pohledu do interiéru vozu zaznamenáme snad jen nový volant a přístrojový štít a upravenou středovou konzoli. Zřejmě nejvýznamnější novinkou řady Buick Regal modelového roku 2014, stejně jako u LaCrosse, tak bude nová artilerie elektronických bezpečnostních prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je podobná sestava nových bezpečnostních prvků jako u modelu Regal

V jejich seznamu tak najdeme třeba hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, adaptivní tempomat nebo varování před čelním a zadním střetem, jež je kombinováno s vibracemi do sedadla řidiče. V sestavě nabízených pohonných jednotek se nic nezměnilo. Základem co do výkonu zůstává hybridní soustava eAssist kombinující konvenční zážehový čtyřválec s objemem 2,4 l, výkonem 185 koní (136 kW) a točivým momentem 232 Nm s elektromotorem o výkonu 15 koní (11 kW) a točivém momentu 107 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal zejména nového volantu a upravené středové konzole

Varianty Regal Turbo a Regal GS jsou poháněny přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, výkonem zvýšeným na 262 koní (193 kW) a točivým momentem rovných 400 Nm. K dispozici je pro něj nový systém pohonu všech kol se spojkou Haldex. Standardem pro všechny verze jsou přední pohon, elektrický posilovač řízení a šestistupňová automatická převodovka, na rozdíl od řady LaCrosse lze nový Regal GS koupit také s převodovkou manuální.
 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků