Buick Lucerne: pětimetrový koráb

Nový Buick Lucerne debutoval na autosalónu v Chicagu a má před sebou těžký úkol: zaujmout a přitáhnout nové zákazníky nejenom na domácí americké půdě. Lucerne nahrazuje už výběhový model LeSabre a vedení si od nového vozu hodně slibuje. „Lucerne představuje významný milník v historii automobilky Buick a pevně věřím, že bude úspěšný,“ komentoval prezentaci generální manažér Buicku, John Larson. Pro Buick je Lucerne již třetí novinka za poslední rok a John Larson očekává, že spolu s modely LaCrosse a Terraza, bude tvořit přibližně 75 procent prodeje.

Lucerne následuje nedávný konstrukční sklon koncernu General Motors, kde se kombinují aktuální evropské stylové elementy a typické americké proporce. Lucerne není žádný prcek, na délku měří 5 182 mm a má rozvor 2 934; na evropském trhu by svými rozměry mohl klidně soupeřit s luxusními vozy. Zavazadlový prostor má jen průměrnou velikost, 481 l. Pod kapotou budou dva motory, 3.8 V6 s výkonem 145 kW (225 Nm) a 4.6 V8 s výkonem 205 kW (407 Nm). Oba motory budou spojeny s automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků