Buick Lucerne: pětimetrový koráb

Nový Buick Lucerne debutoval na autosalónu v Chicagu a má před sebou těžký úkol: zaujmout a přitáhnout nové zákazníky nejenom na domácí americké půdě. Lucerne nahrazuje už výběhový model LeSabre a vedení si od nového vozu hodně slibuje. „Lucerne představuje významný milník v historii automobilky Buick a pevně věřím, že bude úspěšný,“ komentoval prezentaci generální manažér Buicku, John Larson. Pro Buick je Lucerne již třetí novinka za poslední rok a John Larson očekává, že spolu s modely LaCrosse a Terraza, bude tvořit přibližně 75 procent prodeje.

Lucerne následuje nedávný konstrukční sklon koncernu General Motors, kde se kombinují aktuální evropské stylové elementy a typické americké proporce. Lucerne není žádný prcek, na délku měří 5 182 mm a má rozvor 2 934; na evropském trhu by svými rozměry mohl klidně soupeřit s luxusními vozy. Zavazadlový prostor má jen průměrnou velikost, 481 l. Pod kapotou budou dva motory, 3.8 V6 s výkonem 145 kW (225 Nm) a 4.6 V8 s výkonem 205 kW (407 Nm). Oba motory budou spojeny s automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků