Buick LaCrosse Super, rychlý sedan (spy photos)

Nechceme zapomínat ani na fanoušky amerických značek, a tak přinášíme špionážní fotografie Buicku LaCrosse. Automobilka totiž připravuje ostřejší verzi Super, která dostane pod kapotu velký osmiválec o objemu 5,3 l a výkonu okolo 300 koní. To umožní pokořit stovku za zhruba 6 sekund.

Změny od sériových verzí se však neodehrají jen pod kapotou. LaCrosse Super dostane větší porci chromu na přední masku a v podobném provedení budou i některé detaily v interiéru. Zvenku budou vůz zdobit osmnáctipalcová kola, ale co je důležitější, u Buicku věnují značnou pozornost i podvozku. LaCrosse Super bude totiž používat odpružení Delphi Magnet Ride, které v jiném naladění najdeme také na Ferrari 599 GTB Fiorano, Corvette nebo Cadillacu STS. Příznivci této americké značky se tak určitě mají na co těšit, verze Super přijede do prodeje na přelomu letošního a příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Buick LaCrosse Super při testování                                                 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků