Buick LaCrosse Super, rychlý sedan (spy photos)

Nechceme zapomínat ani na fanoušky amerických značek, a tak přinášíme špionážní fotografie Buicku LaCrosse. Automobilka totiž připravuje ostřejší verzi Super, která dostane pod kapotu velký osmiválec o objemu 5,3 l a výkonu okolo 300 koní. To umožní pokořit stovku za zhruba 6 sekund.

Změny od sériových verzí se však neodehrají jen pod kapotou. LaCrosse Super dostane větší porci chromu na přední masku a v podobném provedení budou i některé detaily v interiéru. Zvenku budou vůz zdobit osmnáctipalcová kola, ale co je důležitější, u Buicku věnují značnou pozornost i podvozku. LaCrosse Super bude totiž používat odpružení Delphi Magnet Ride, které v jiném naladění najdeme také na Ferrari 599 GTB Fiorano, Corvette nebo Cadillacu STS. Příznivci této americké značky se tak určitě mají na co těšit, verze Super přijede do prodeje na přelomu letošního a příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Buick LaCrosse Super při testování                                                 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků