Buick LaCrosse 2014: americká Insignia sází na bezpečnost

Značka Buick v New Yorku vystaví modernizovanou podobu svého středního sedanu LaCrosse.

Stávající, v pořadí teprve druhá generace modelu Buick LaCrosse byla představena již na detroitském autosalonu v roce 2009, takže nyní přišla chvíle na dílčí modernizaci. Vůz stojí na koncernové podlahové plošině GM Epsilon II, kterou tento Buick sdílí třeba s modely Saab 9-5 nebo Opel Insignia. Na americké poměry je to skutečně globální model, v Číně se vyrábí a prodává jako Roewe 950 a v Jižní Koreji jako Buick Alpheon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick LaCrosse modelového roku 2014 se představí již za několik dní

Faceliftované provedení Buicku LaCrosse modelového roku 2014 oslaví svoji premiéru na nadcházejícím autosalonu v New Yorku a na první pohled si na něm všimneme nových nárazníků a předních i zadních svítilen (v obou případech využívají zdrojů LED), větší porce chromovaných ozdob a upravené masky chladiče. Více se toho ale událo pod plechovou slupkou vozu.

Buick LaCrosse: pokus zvrátit běh dějin

Buick LaCrosse: pokus zvrátit běh dějin

Interiér se dočkal celé řady vylepšení včetně přepracované středové konzole s vhodněji umístěným voličem převodovky, multimediální zábavní soustavy IntelliLink, upravených sedadel nebo nového přístrojového štítu. V nabídce se objeví nové špičkové provedení Ultra Luxury s čalouněním speciální kůží, semišovými doplňky a obklady částí palubní desky a středové konzole dřevěnými dekory Shadow Tamo Ash. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se promítly také do prostoru pro posádku, který ale stále nezapře příbuznost s Insignií

Značka Buick ale u své novinky sází především na moderní elektronické soustavy zvyšující bezpečnost. V jejich sestavě tak najdeme třeba hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, adaptivní tempomat nebo varování před čelním a zadním střetem, jež je kombinováno s vibracemi do sedadla řidiče. Pod přední kapotou se nic nezměnilo, k mání jsou hybridní verze eAssist s čtyřválcem 2,4 l Ecotec/136 kW a elektromotorem 11 kW a šestiválec 3,6 l o výkonu 309 koní (227 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový LaCrosse sází hlavně na moderní bezpečnostní soustavy. Mimochodem, na snímku vlevo nahoře je vidět záď dosud tutlaného modernizovaného provedení modelu Buick Regal, který dostane podobně upravenou záď jako připravovaný facelift výchozího Opelu Insignia...

Obě varianty jsou kombinovány standardně s šestistupňovými automatickými převodovkami a v obou případech je možno připlácet za pohon všech kol. Prodeje nového modelu Buick LaCrosse budou zahájeny v průběhu letošního léta.
 

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků