Buick Excelle GT se představil v Číně

Novinka značky Buick americké publikum zřejmě nijak neohromí, o její pohon se totiž mají starat zážehové čtyřválce 1,8 l s výkonem 145 koní (106 kW) a 1,6 Turbo o výkonu 181 koní (132,5 kW). To však zřejmě koncernu General Motors příliš vadit nebude, neboť již nyní prodává více Buicků v Číně než na domácím trhu. Proto není divu, že se novinka představila právě tam a má se zde prodávat od příštího roku.

V podstatě nejde o nic jiného než o „rebrandovaný” (přeznačkovaný?) a nám dobře známý Chevrolet Cruze, který jsme vám představili v redakčním testu na tomto místě. Kompaktní sedan bude tedy využívat předností koncernové platformy Delta II a jeho úkolem bude začít snižovat průměrný věk zákazníků automobilky Buick. Další novinkou by se měl stát crossover vycházející z Cadillacu SRX, jenž možná ponese označení Encore. Tím by pro tuto chvíli měla být ukončena modelová obměna značky Buick, jež nyní disponuje poměrně mladými typy Regal, Regal GS a LaCrosse. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Buick Excelle GT

bazar

Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 210 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 30 825 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 177 811 km
Cena: 176 000 Kč
Chevrolet Spark 1
Rok výroby: 2012
Stav: 36 035 km
Cena: 130 000 Kč
Chevrolet Aveo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 56 473 km
Cena: 135 000 Kč
Chevrolet Trax 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 36 484 km
Cena: 316 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků