Buick Envision: čínský crossover budoucnosti

Buick představil na autosalonu v čínské Šanghaji vizi crossoveru určeného přímo pro tamní trh. Jak si žádá dnešní ekologicky zaměřená doba, jedná se samozřejmě o hybrid.

Buick Envision dostal velmi dynamicky tvarovanou karoserii. O jejich mírách se tisková zpráva bohužel nezmiňuje, pouze slibuje příznivou aerodynamiku, což je zřejmé na první pohled. Vůz si ponechal pouze typicky tvarovanou masku chladiče, jinak nemá se staršími Buicky společného téměř nic. Prolisy na bocích karoserie trochu připomínají Mazdu. Specialitou tohoto konceptu jsou vzhůru výklopné dveře, střecha se solárními panely a litá kola velikosti 22 palců.

Uvnitř vsadil výrobce na střízlivý design a čalounění prémiovou kůží. Budoucnost přístrojového štítu vidí v head-up displeji schopného zobrazovat trojrozměrné údaje. Vnitřní zpětné zrcátko nahradila trojice malých kamer. Internetové připojení je samozřejmostí.

Buick prezentoval na konceptu Envision hybridní pohon kombinující spalovací benzinový dvoulitr vybavený technologií přímého vstřiku s dvojicí elektromotorů. Hnací ústrojí doplňuje osmistupňová automatická převodovka. Další detaily zveřejněny nebyly. Spokojit se musíme s vyjádřením, že  čistě elektrický mód je použitelný pouze v nízkých rychlostech.

Snad alespoň ten dojezd bude větší než u klasických full-hybridů, kde se rychlostí šneka doplazíte dva kilometry daleko (respektive blízko). Poháněna jsou všechna čtyři kola. Kromě energie získané od motoru mohou být baterie napájeny také ze střešních solárních panelů nebo přímo z klasické zásuvky.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků