Buick chce zpátky mezi extra třídu s prestižním sedanem Avenir

K některým americkým automobilkám byla ekonomická krize v roce 2008 velmi krutá. Jednou z nich byl i Buick, luxusní odnož koncernu General Motors a jindy průkopník novátorských myšlenek. Vždyť to byl právě Buick, kdo přišel jako první s dotykovým ovládáním na displeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Buick Avenir vypadá uvěřitelně a sériové výrobě vlastně brání už jenom posvěcení od nejvyššího vedení koncernu General Motors

Značka, která poslední dobou prodává hlavně vozy Opel s jinou maskou chladiče, se snaží oživit zašlou slávu konceptem luxusního sedanu Avenir, který se má stát konkurencí pro Mercedes třídy S a Audi A8. To by byl nástupce modelu Opel Omega, když by na to přišlo!

Ale teď vážně. Koncept vypadá poměrně uskutečnitelně, nejedná se o žádnou úsměvnou nerealizovatelnou futuristickou studii. Automobilka použila při návrhu odkaz na několik designových prvků z minulosti, například charakteristické zalomení u zadních blatníků.

10 Amerik, které byste si měli koupit

10 Amerik, které byste si měli koupit

Buick nesdělil příliš technických podrobností. Víme jen, že pod kapotou je „nová generace“ šestiválce s přímým vstřikováním a deaktivací válců. Síla pak putuje přes devítistupňový automat na „dvouspojkový“ systém pohonu všech kol. Nevíme, co si pod tím máme představit.

Značka Buick ukazuje také nové pojetí zpracování interiéru, větší důraz na kvalitu a především zjednodušení ergonomie a sdružení funkcí do jednoho centrálního displeje. Zajímavostí jsou zadní individuální sedadla se zábavním systémem integrovaným do opěrek předních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků