Buick chce zpátky mezi extra třídu s prestižním sedanem Avenir

K některým americkým automobilkám byla ekonomická krize v roce 2008 velmi krutá. Jednou z nich byl i Buick, luxusní odnož koncernu General Motors a jindy průkopník novátorských myšlenek. Vždyť to byl právě Buick, kdo přišel jako první s dotykovým ovládáním na displeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Buick Avenir vypadá uvěřitelně a sériové výrobě vlastně brání už jenom posvěcení od nejvyššího vedení koncernu General Motors

Značka, která poslední dobou prodává hlavně vozy Opel s jinou maskou chladiče, se snaží oživit zašlou slávu konceptem luxusního sedanu Avenir, který se má stát konkurencí pro Mercedes třídy S a Audi A8. To by byl nástupce modelu Opel Omega, když by na to přišlo!

Ale teď vážně. Koncept vypadá poměrně uskutečnitelně, nejedná se o žádnou úsměvnou nerealizovatelnou futuristickou studii. Automobilka použila při návrhu odkaz na několik designových prvků z minulosti, například charakteristické zalomení u zadních blatníků.

10 Amerik, které byste si měli koupit

10 Amerik, které byste si měli koupit

Buick nesdělil příliš technických podrobností. Víme jen, že pod kapotou je „nová generace“ šestiválce s přímým vstřikováním a deaktivací válců. Síla pak putuje přes devítistupňový automat na „dvouspojkový“ systém pohonu všech kol. Nevíme, co si pod tím máme představit.

Značka Buick ukazuje také nové pojetí zpracování interiéru, větší důraz na kvalitu a především zjednodušení ergonomie a sdružení funkcí do jednoho centrálního displeje. Zajímavostí jsou zadní individuální sedadla se zábavním systémem integrovaným do opěrek předních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků