Po světě bude jezdit necelá padesátka supersportů S1. Polovina z nich přitom nebude mít ani střechu.
Italská karosárna Ares odhalila svůj supersport S1 v polovině září. Nyní přišla řada ho zbavit střechy a uvést i verzi S1 Spyder. Myšleno je to doslova, protože vůz nemá ani čelní okno. K odrážení vzduchu od posádky slouží jen dva malé deflektory za přední kapotou. Jinak má stejnou karbonovou karoserii jako základní vůz.
S1 a S1 Spyder se budou vyrábět ručně v italské Modeně. Vnitřek je královstvím kůže Nappa a Alcantary a nechybí velký infotainment a informační displeje pro řidiče a spolujezdce. Zajímavý je i tvar čalounění sedadel do písmene „T“. Na hlavových opěrkách si pak všimněte loga značky, které zobrazuje řeckého boha Arése.
Arés je bůh války, takže pod kapotou nemůže být nic ufňukaného. Je tam atmosféricky plněný osmiválec z aktuálního Chevroletu Corvette. Jeho výkon byl však zvednutý na 526 kW (705 koní). Točivý moment pak dosahuje hodnoty 969 N.m. Podle společnosti vystřelí vůz z 0 na 100 km/h za 2,7 sekundy. Testy v reálném světě však ještě neproběhly.
Síla se přenáší na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Cena za vůz zatím nebyla oficiálně stanovena. U kupé se mluvilo o částce okolo půl milionu eur (13.720.000 Kč). Stejně jako kupé vznikne i tohoto vozu pouze 24 kusů. Po světě tak bude jezdit těchto superaut necelá padesátka. Ares již přijímá objednávky.