Bugatti zrenovovalo první Veyron Grand Sport. Procestoval svět a lákal klienty

Automobilka provedla důkladnou opravu vzácného hypersportu. Ukazuje na něm možnosti nového programu La Maison Pur Sang.

Nejen historická Bugatti si zaslouží péči. Francouzská automobilka se snaží ukázat, že důkladnou renovaci zvládne i na svých relativně moderních výrobcích. Prvním kusem je Veyron 16.4 Grand Sport – a ne ledajaký. Jde o prototyp, který měl premiéru na přehlídce v Pebble Beach v roce 2008. Tento exemplář procestoval celý svět a lákal potenciální klienty ke koupi.

Bugatti Veyron má spoustu dílů z Golfu. Stojí pakatel, přesto zaplatíte balík

Bugatti Veyron má spoustu dílů z Golfu. Stojí pakatel, přesto zaplatíte balík

Vůz s neoficiálním označením 2.1 má stříbrnou metalízu a interiér čalouněný kůží v barvě Cognaq. Nebyl nikdy přihlášen k provozu, o jeho nedávné historii není nic moc známo, nicméně Bugatti ho získalo v roce 2020. Na své základně v Molseimu automobilka provedla důkladnou rozborku, renovaci a sborku.

Jak Bugatti testuje Chiron Super Sport? Stovka senzorů hlídá stroj při 440 km/h

Jak Bugatti testuje Chiron Super Sport? Stovka senzorů hlídá stroj při 440 km/h

Veyron byl kompletně přelakován a přečalouněn, dostal nový středový panel interiéru dle původní konfigurace a samozřejmě prošel důkladnou kontrolou, která potvrdila jeho autenticitu. Práce trvaly čtyři měsíce. Stejnou službu chce Bugatti nabízet pro všechny své modely, tovární certifikace má být zárukou pro sběratele a zvýšit cenu jejich vozů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků