Bugatti výrazně zdraží model Veyron

Nejrychlejší vůz světa, který po dlouhých letech přišel nedávno do výroby za cenu 1 mil. eur bez daní (přibližně 28,6 mil. Kč) a který se v počátku potýkal s velkým nezájmem, bude zdražen. Jedním z důvodů je zájem, který v poslední době projevili zákazníci a který již donutil automobilku zvednout roční produkci z 50 na 70 vozů. Automobilka se ani po zdražení nebojí, že by přišla o klientelu, protože všechny vozy, které v následujícím roce vyrobí, jsou již zamluveny.

Zdražení je poměrně výrazné, o celých 10% na 1,1 mil. eur (přibližně 31,5 mil. Kč). Pokud si tedy chcete Veyron zakoupit, běžte si ho objednat ještě do konce dubna, protože již od května zaplatíte pár korun navíc.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků