Bugatti vyrábí i kulečníkové stoly. Exemplář z limitované série má cenu supersportu

Samozřejmě nejde o jen tak ledajaký stůl, používat ho můžete i na své superjachtě.

Bugatti již letos v květnu doplnilo svou kolekci lifestyle příslušenství o jednu velice zajímavou položku – vlastní kulečníkový stůl. Teď automobilka potvrzuje, že o podobné „doplňky“ je v případě klientely Bugatti doopravdy zájem. První vyrobený kousek z limitované série už totiž našel svůj domov.

Bugatti opravdu postaví extrémní hračku Bolide. Bude stát 4 miliony euro

Bugatti opravdu postaví extrémní hračku Bolide. Bude stát 4 miliony euro

Stůl pro hraní poolu byl vytvořen ve spolupráci se španělským expertem na kompozitní materiály IXO. Samotnou konstrukci zajišťuje rám z titanu a hliníku, přičemž „karoserie“ stolu je vyvedena v modrém karbonu s hliníkovými prvky a koše jsou čalouněné kůží. Použitými materiály a kvalitou zpracování tak Bugatti odkazuje na své hypersporty.

Asi nejzajímavější vychytávkou stolu od Bugatti je nicméně gyroskopický hardware, který má zajišťovat konstantní vyrovnání hrací plochy – stůl byl totiž navržen i pro použití na moři, přesněji tedy na superjachtách. Hrací plocha dokáže kompenzovat houpání lodi na vlnách během 5 milisekund. Pro zcela nerušenou hru funguje systém tiše a bez vibrací.

Bugatti vás nechá nahlédnout do světa testování Chironu. Luxusem fakt nešetří

Bugatti vás nechá nahlédnout do světa testování Chironu. Luxusem fakt nešetří

Nakonec nejde pouze o samotný stůl, ale Bugatti k němu přidává i kompletní sadu příslušenství. Kromě dodatečného stropního LED osvětlení (s funkcí stmívání světla) zde nechybí ani karbonový držák na karbonová tága Bugatti, doplněný o interaktivní displej pro počítání skóre, nebo sada koulí dodávaná v koženém kufříku.

V ohledu na ceny hypersportovního Chironu či speciálního Diva se nelze divit, že i kulečníkový stůl od Bugatti má pořádnou cenovku. Značka si za něj žádá 250.000 eur (asi 6,3 milionu korun).

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků