VAHA PRESNE 1888KG.
bugati vyborne
Tomu fakt verite, ze to bude 1500 kg? A niekto predo mnou pisal ze to bude brutal auto. Ta podla toho co je brutal, ale urcite nebude na okruhu rychlejsie ako Enzo. S tym obrovskym motorom, luxusnou vybavou a pohonom vsetkych kolies to bude minimalne 1900 kg ako pisali niekde v Speede. Ved Murcielago ma nejakych 1700 kg, neviem presne, vsade pisu inak. To ma byt supersport?! Bude to luxusne tazke hovedo, ktore to naviac rozgula na 400 km/h. A 0-100 km/h za 3 s nic neznamena, to je len zalezitost trakcie, vyladene EVO to urobi tiez. Skor som zvedavi ci sa im podari splnit udaj ktory vypustili: 0-300 km/h za 14 sekund! Na to sa uz zabudlo? Kazdy si pamata len 400 km/h... Na okruhu dostane na prdel aj od Ultimy za 3 melony...
to sa zasa pjanda pri testovani vyradi
Tady někdo závidí
trabe se v tom i zabije a to bude u BMW smutku
musim reagovat... pokud ma vuz 1500kg a 1001k, tak vykon koni na tunu vychazi 667!!! Nikoliv Vami uvadenych 474!! Zajimalo by me, kde jste na te hodnote byli?
Diky za opravu, je to opravdu 667 k/t... pro upresneni: udaj 474 k/t pochazi z predchozi fascinace, kde se jednalo o Ultimu GTR a ja jsem z nepozornosti pri prepisovani starsi tabulky ponechal puvodni cislo...
tak tolik kopancu v jednom clanku uz jsem tady dlouho nevidel - holt patek uz je mala sobota
Tolik? Já našel dvě Nikdo holt není neomylný.
Nejak se vam vloudila chybka k hmotnosti vozu . A muj osobni nazor na Veyron, je ze radsi si koupim treba S7 ktera us tu nejakej patek je, maximalku ma sice jen nekde nad 320, ale upaluje taky na stouku za 3.6 [ ten rozdil us neni tak strasnej ] a luxusu ma uvnitr nadbytek. A stoji 3x min.
A když si to budeš objednávat S7, střelíš to Clio?
tak to je dobre, kdy to budes objednavat, ze bychom to vzali spolu a dostanem treba mnozstevni slevu :))))))))
Odpovim i Loop-ovi, ale nejdriv goes-ovi, no S7 je muj zatim nesplnitelny sen, momentalne bych si mohl dovolit jen jeho nodel 1:18, ale treba to jednou prijde a ja s usmeven na tvari vysolim 400 tisic euro a prevezmu si o par mesicu pozdeji S7 ve zlute barve. Osobne to typuju tak na svoje 60 narozeniny, takze mam jeste par desitek let predsebou, nez se v tom skvostu zabiju [ doufam ze mi nejakej kousek schovaj, jako to dela treba Ferrari u nekterejch aut ]. A ted Loop-ovi, ne urcite ho neprodam, bude to zimni auto , S7 by na snehu moc klouzalo.
na druhou stranu, kdyz si das falsku polske vody z Tesina, jednoho poradneho jointa, privres obe oci, tak Rapid vypada jako S7
Tohle bylo dobry ....
Saleen S7 je opravdova lahudka, ale v Evrope jich moc nejezdi. Skoda...(http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=4635)
jj je to lahudka, ale jednou mi urcite bude stat v garazi po boku dalsich veteranu z nasi doby .
muze mi nekdo znaly vysvetlit oznaceni: 245/690 R520 a 335/710 R540 nejak mi to kapku unika :)
Taky ta vaha, ze ... 150kg ...
ale ja si nedelam srandu netusim co je R520 a R540...
S hmotnosti se jednalo o preklep, opraneno na 1500 kg, ale s temi pneu sam nevim, kdyz se mrknete na http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp tak tam maji stejne udaje, jine jsem nenasel
Nechcem sa hadat lebo na nete koluje viac cisel ale posledne co som videl bolo 1900kg pre veyron a to je oproti 1500 co uvadzate tak povediac nezanedbatelny rozdiel.
Já zase našel 1600 kg. Jestli to nebude tím, že se Volkswagen ještě nevypustil oficiální tech info.
Ne, to je tím, že původní koncept měl vážil jeden a půl tuny. Později VW uvedlo, že původně předpokládaná hmotnost nebude dodržena a Veyron přibere. nicméně nebylo řečeno o kolik. Hmotnost tedy bude vyšší, než je uváděno v článku, ale 1500 kg je poslední přesně uvedený údaj.
ja sem prvne uvazoval, ze by to byl prumer rafku v milimetrech, ale pak 52/2,51=20,71 tudiz to nevychazi na 21" kolo, ale mozna ze jsou vepredu 21 a vadu 22" kola.
52/2,54 = 20,4, takže to na 20" disk vychází
Vase uvaha je spravna. Skutecne je to v milimetrech a ty rozmery plati. Neni to inchovy rozmer.
Uvaha je to dobra a vicemene i logicka. Treba se tu mezi ctenari najde nejaky expert, ktery by nam to vysvetlil. Byl bych jen rad.
Já našel konkrétně tohle : ...these would cool down the massive rear disk brakes, which were covered by giant 20 inch wheels with 335/30 tires....Takže to vypadá tak, že ta úvaha je to pravděpodobně správná. Jen tak na okraj ... původně představený koncept měl mět atmosferický osmnáctiválec o výkonu 555 koní a měl být složen ze tří VW véšestek.
kdyz to vezemem, tak jak se sklada V8 ze tri V6 motoru? to si nedovedu predstavit. To se vezmou 2 valce+4vlace+2valce? nebo jak? Ze dvou bych to jeste pochopil nebo ze ctyr, ale proc to liche cislo?
ne osmiválec ( V8 ) , ale osmnáctiválec ( W18 ). Jestli tam mám chybu, tak se omlouvám....
aha, tak to sem blbe precetl :) mne ani nenapadlo, ze by nekdo takovou pikacovinu udelal :) este s takym chabym vykonem :) za chvilu clovek kupi supersport s 5ti metrovym vozikem, aby se tam ty valce poskladaly a misto oje to bude nejaky oje-kardan, kterym se bude zaroven pohanet zadni naprava
To snad nemysli autor vazne. Od kdy je (nebo bylo) Bugatti neznamou britskou automobilkou??Kdyz VW a jeho marketing przni legendu, muzeme tomu jen smutne prihlizet. Ale kdyz si podobnou zalezitost dovoli "redaktor" jednoho z nejctenejsich serveru o automobilech u nas, tak vlastne premyslim, "kde soudruzi v NDR udelali chybu"A ted o Veyronu. Sam jim nejsem moc nadsen, prave kvuli odkazu Ettore Bugattiho. VW mel radeji realizovat ony nadherne vozy EB118 a EB218, nez se poustet do megamonstrdoviceho jmenem Veyron. Na drohou stranu, jestli se opravdu nakonec Veyron objevi na silnicich, bdou muset vsichni jen smeknout, protoze dovede to, co ani Ferrari ani Koenigsegg nenabidnou a jeste dlouho asi nikdo nenabidne. Totiz, byt nejrychlejsim a nejzabijactejsim autem na slinici i okruhu a zaroven pri tom poskytnout maximalni komfort tech nejluxusnejsich GT a la Bentley Continental GT (i proti tomuto autu a pristupu VW k Bentleyi mam vyhrady, ale designove je naprosto uzaaaasneeeee).
A odkud je tedy Bugatti? já myslel že ze švícarska ale nějak se v tom nevyznám...
Tomu, že to bude nejzabijačtější vozidlo celkem věřím, VW měl problém vyladit jízdní vlastnosti u TTčka natož u takovýho hovada co bude umět 400.
Presne tak, Veyron = milion eur do rakve... v rychlostech nad 250 km/h muzete mit pasivnich a aktivnich bezpecnostnich prvku kolik chcete, ale betonovy sloup zmackne auto jak plechovku coly. A navic ty nahradni dily, u limitovanych edici to je vsechno drahy jak krava....
"rychlostech nad 250 km/h muzete mit pasivnich a aktivnich bezpecnostnich prvku kolik chcete, ale betonovy sloup zmackne auto jak plechovku coly."pravdepodobne si myslel rychlost 100km/h nie 250, ze
myslim, ze se na to moc divas z nizkych vrstev, ale lidi, kteri si daji za auto na sem tam vikend 1M Eur, nemaji problemy s cenou nahradnich dilu :)
Za tu hrubku se omlouvam....
Autor se trochu pomýlil, už jsem to opravil.
Fuj, no to je opravdu estetika snad uz chybi jen trpajzlika na chladic Predpokladam, ze cilova skupina jsou podobne existence jako jisty Bernie co se mul eklujou formule a mizi kola pres noc z hnusneho MB pred barakem..
odkud je buggati?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.