Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

V dílnách automobilky Bugatti vznikl Veyron s pořadovým číslem 400. Odjíždí k zákazníkovi na Střední východ.
 Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

Od roku 2005, kdy se rozběhla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jednoho z nejvýraznějších supersportovních automobilů naší doby, našlo své zákazníky již 300 kupé tohoto typu. V současnosti se vyrábějí již jen roadstery a těch už do světa vyjelo 100. V souladu s původním záměrem mateřského koncernu VW Group se tak dostane již jen na posledních 50 zájemců, a pak se nad výrobou Veyronu zavře voda.

Ostatní značky

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Obnovený zájem o tento model přinesla premiéra série Bugatti Legends, jež bude postupně připomínat šest významných postav z dějin značky Bugatti. První edice nesla jméno Veyron J. P. Wimille, letos ve Frankfurtu následoval Veyron Jean Bugatti a o několik týdnů později jsme se v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejní 400. vůz pochází právě z edice J. P. Wimille a za částku 2,13 mil. eur si jej pořídil jistý zákazník ze Středního východu.

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků