Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

V dílnách automobilky Bugatti vznikl Veyron s pořadovým číslem 400. Odjíždí k zákazníkovi na Střední východ.
 Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

Od roku 2005, kdy se rozběhla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jednoho z nejvýraznějších supersportovních automobilů naší doby, našlo své zákazníky již 300 kupé tohoto typu. V současnosti se vyrábějí již jen roadstery a těch už do světa vyjelo 100. V souladu s původním záměrem mateřského koncernu VW Group se tak dostane již jen na posledních 50 zájemců, a pak se nad výrobou Veyronu zavře voda.

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Obnovený zájem o tento model přinesla premiéra série Bugatti Legends, jež bude postupně připomínat šest významných postav z dějin značky Bugatti. První edice nesla jméno Veyron J. P. Wimille, letos ve Frankfurtu následoval Veyron Jean Bugatti a o několik týdnů později jsme se v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejní 400. vůz pochází právě z edice J. P. Wimille a za částku 2,13 mil. eur si jej pořídil jistý zákazník ze Středního východu.

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků