Bugatti Veyron Vincero: tajemná specialitka od Mansory

Bugatti Veyron je i navzdory své exkluzivitě, s níž přirozeně vyjíždí z bran francouzského závodu Molsheim, nabízen hned v několika limitovaných verzích pro fajnšmekry, které automobilka připravuje zhruba každého půlroku. Do tohoto vozu se zcela logicky příliš ladičských společností nepouští, ovšem švýcarská firma Mansory specializující se na úpravy luxusních vozidel nemohla na tento model zapomenout. Představení ovšem nebylo nijak pompézní a o této specialitce se toho bohužel ani moc neví.

V portfoliu upravených vozidel se tak nově objevuje i Bugatti Veyron s přívlastkem Vincero, který již na první pohled zaujme svým tmavým lakem a černými litými koly. Nouze přitom není ani o karbonové doplňky, které mj. najdeme i v prečalouněném interiéru. Ze strohých informací, jež jsou prozatím k dispozici, lze usuzovat, že vše skončilo u stylingových úprav a technici z Mansory se do motorového prostoru „nepodívali“. V současnosti je k dispozici pouze tři exempláře, které prodává dealer Prestige Cars ze Spojených Arabských Emirátů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Vincero: určitě za lidovou cenu

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků