Bugatti Veyron v úpravě Mansory: 1 109 koní

Ani to nejlepší nemusí být pro každého dost dobré. A proto je tu Mansory Vincero, slavnému Veyronu přidává nejen 100 koní k dobru.

Ačkoli je každý z vyrobených supervozů Bugatti Veyron originálem upraveným na míru konkrétnímu zákazníkovi, neunikly vozy tohoto typu pozornosti ladičů. Společnost Mansory jeden z těchto automobilů upravila a ponejprv veřejnosti své dílo s podtitulem Linea Vincero představila v březnu v Ženevě. Dnes pro vás máme obsáhlou fotogalerii, jež odhaluje detaily vozu přímo v jeho mateřské továrně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejzajímavější součástí provedených změn je ta, jež se dotkla motoru, na který se většina úpravců celkem pochopitelně bojí sáhnout. Pohonná jednotka prošla sérií úprav zvláště v oblasti sacího a výfukového traktu, díky nimž nabyla na výkonu o nějakých 108 koní. Dosahuje tak neuvěřitelné porce 1 109 koní (827 kW), pramenícího z ohromujícího točivého momentu až 1 310 Nm. Veyron v úpravě Mansory údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za zhruba 2 vteřiny.

V kontrastu s trendem matných laků, jež odkazují na kouzlo patiny minulosti, je Mansory Vincero okázale lesklé od přídě k zádi. Většina částí je lakována černě, ale na jeho povrchu září chromované doplňky zejména na masce chladiče, zatímco boky karosérie jsou zdobeny chromovanými díly s tmavým povrchem. Chybět nemohou světlomety se sadami LED ani kované lité ráfky, jež podtrhují exkluzivitu této konverze. Na první pohled může Vincero připomínat speciální tovární sérii Veyron Sang Noir, ale ve skutečnosti nevychází ani z jednoho z patnácti vyrobených vozů. Jistou podobnost vzbuzují obklady z kompozitních materiálů, jimiž se honosí především kapota a kryt motoru a zadní čelo s difuzorem v nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér vozu Mansory Vincero nese pro ladiče typickou černobílou kombinaci okořeněnou tkanými materiály. Mezi další pozoruhodné prvky patří adaptivní vnitřní osvětlení nebo nové páčky pod volantem. Pokud se vám Vincero líbí a máte zrovna přebytečných pár milionů eur, nezbyde vám nic jiného než si zaletět do prodejny Prestige Cars ve Spojených arabských emirátech. Pouze zde si totiž můžete sadu úprav objednat, ovšem připravte se na to, že samotná úprava sériového vozu bude stát bezmála milion eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků