Bugatti Veyron v první ostré havárii

26 komentářů

Martin
6. března • 21:41

Jezis to musi jit vyklepat. z neceho se to uz muze zbastlit a nejaka aerodynamika muze jit do haje, beztak stim nikdo vic jak 200 nepojede. Hlavni je ze ten motor jeste slape, nejak dat do kupy predek, tedy hlavne rizeni, vona je to sice ctyrkolka ale ponevadz tam jde pouze 20% vykonu na predek, tak je jedno kdyz se to bude protacet na prazdno, ne? Az bude rizeni vosefovany, tak dodelat ty plechy je uz malickost...treba neco jako hadrak. Proste par trubek potahnout platnem. No na paradu to sice moc neni, ale furt to ma ten 1000 a jeden kun a taky de o ten kroutak kterej je velkej, vocpoda to potahne furt dobre a myslim si, ze to stale zaujme, takova fjucura z platna je vlastne dokonalej vizualni tuning. Ja bych to uz nejak do kupy slozil(v zasadeje to oneco vykonejsi trabos, taky to je z pryskyrice jen to nestoji tech 40 000 000 tak se do toho nikdo neboji sahnout to je prece jasny)

coolio
6. března • 17:17

Pokud to měl na lízačku, tak to měl určitě pojištěné, takže bych řekl že to z pojišťovny dostane - otázka je jestli to likvidátor uzná jako totálku :-)

bammer
6. března • 17:47

heh no totalna skoda sa uznava aspon u nas od 150.000,- :)) takze neviem, ale na druhej strane ak to bolo havarijne poistene, vyplacaju zostatkovu hodnou takze tak ci tak poistovna by sa nedoplatila :)Pochybujem ze ten kto si kupuje take auto by ho bral na leasing :) zatial nieje leasingovka coby nieco podobne mala v databaze :)

Tomiku
6. března • 19:23

Heh, náhodou Leoš Mareš byl první ve střední Evropě, kdo si koupil Ferrari na leasing:-D

vita
7. března • 0:14

A jakej je v tom rozdíl?:-) Pokud Vím tak do 2ou let pořídil Cayena S + Nissan Muano pro tu svoji. Asi na to má :-D.

Co?
6. března • 20:36

Leoš ať si jde koupit tank, ten možná nerozbije :-P

Co?
6. března • 18:44

tak tady se dostane na 150 000,- uz jen za to ze poškrabe lak :-D:-P

alambert
6. března • 16:56

to je tak když si nějakej zbohatlík koupí auto, který nedokáže uřídit... škoda hliníku, titanu, karbonu....a všech těch šíleně drahejch materiálů, který jsou v tomhle autě použitý...

P?
6. března • 15:28

vždyť to jsou jen plechy... Motor je nejspíš v pořádku, odnesl to kufr...

drgi
6. března • 20:22

obavam sa, ze nahradne diely na toto nekupis v mototechne. ale mozno sa majitelovi podari presvedcit fabriku, aby mu zopar plastov vylisovala ako kusovu vyrobu :-)

Jenda
6. března • 15:52

Plechy? Na tom autě toho moc plechovýho není. ;-)

heyhall
6. března • 12:51

Faktem je, ze v jednom nasem (CZ) nejmenovanem autobazaru bylo k videni (sehnani) Bugatti EB110 se zadrenym motorem ...

bammer
6. března • 13:04

vidis na slovensku bolo na predaj Lamborginy Diablo s odpalenou spojkou :)) to ked sa jazdi len na jednotke ktora dovoli ist tak 100 :)) proste tieto auta niesu urcene na nase cesty :)

heyhall
6. března • 13:12

Jo Diablo - vtipny je na to to, ze Lambo je proti ty Bugattce tuctova seriovka ...

bammer
6. března • 10:18

no mozno sa tych dalsich 299 majitelov len potesilo, ze cena ich auticka stupla prave o nejaky ten milionik :)ale na druhej strane sa majitel moze pochvalit, ze je prvy o ktorom pisu ze to rozpical.

Skyline
6. března • 8:31

Po prvnim majiteli, nebourane, servisni knizka. Kazdy den sleva 5 az 20 tisic. A to se vyplati.

Ipkis
6. března • 11:35

Tak to máš teda pravdu

MK
6. března • 9:46

Jeste to prijde nekomu vtipne:-|?

MK
6. března • 11:15

Poprosim nepouzivat moj nic, dakujem...

maty
6. března • 10:18

me uz teda spis trapne..

joe
6. března • 9:44

v AAA stoja ich vsetky auta dohromady 40 000 000 :)

PS guru
6. března • 8:22

tak to hoďte na přívěs,von už to v čechách někdo opraví,až bude druhej bouchlej zezadu ;-):-P

HrdinaJan
6. března • 8:22

No nevim, ale mě to opravitelný docvela přijde. Pána to asi nějaký to mega stát bude, ale není to nemožný.

Lovap
7. března • 8:36

No, neviem ako Veyron, ale takéto autá majú dosť často karbónový monokok a keď je ten poškodený tak sa pravdepodobne opraviť nedá.

Saman
6. března • 10:06

opravit se da fsechno, ale otazkou je, jak, pac takovato auta musej mit ram presnej na setiny milimetru, pac jinak to bude pri velkych richlostech plavat, tohle moc dobre znaj motorkari, polozena masina us nikdy nebude jako drif a ject nani pak treba 250km/h je jak ridit ciklisticke kolo v 250km/h :-D

richie
6. března • 8:43

Snad si před tím něco nešlehB-] Ale když to vidím, tak tipuju, že si musel něco šlehnout potom.B-]

Doporučujeme

Články odjinud