Bugatti Veyron v první ostré havárii

Bylo jen otázkou času, kdy se někomu podaří udělat z nejrychlejšího vozu na světě hromádku sutin s okouzlující cenou. Dva kusy sice již prošly silničním crash testem, ovšem jednalo se vždy o testovací vozy automobilky Bugatti.

Prvním nejmenovaný majitel nyní „přišel” o více než 40 000 000 korun. Vůz doplatil na jeho jezdeckou chybu a i když následky nejsou děsivé, zpátky na silnici se tento vůz vrátí jen stěží. I když nemusí být všem dnům konec, značná část vozu zůstala zachována, a tak stačí, aby se vozu ujal zkušený český mechanik s pořádným kladivem, rovnací stolicí a trochou pryskyřice na slepení uhlíkových vláken a bude vše zase v pořádku.

Havárie Veyronu, jak se dalo očekávat, zahýbala cenami tohoto vozu na trhu exklusivních „ojetin”. Stejně jako stouply ceny soukromně prodávaných Ferrari Enzo po zničení jednoho kusu o 2 procenta, u Bugatti vzrostly okamžitě ceny o necelých 5 procent. Není se čemu divit, protože nyní jich bude na světě jen 299.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron

Foto: EvoTechnik

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků