Bugatti Veyron v páté edici „Legends“ nese jméno Black Bess

V Pekingu oslaví premiéru pátá z šesti sérií speciálních Veyronů z programu „Les Légendes de Bugatti“. Případná edice „Elizabeth Junek“ ale stále zcela ztracena není…
Seznam kapitol
  1. Bugatti Veyron Black Bess
  2. Fotogalerie

Po sériích Veyron Jean-Pierre Wimille, Veyron Jean Bugatti, Veyron Meo Costantini a Veyron Rembrandt v rámci programu „Les Légendes de Bugatti“ přichází edice Veyron Black Bess, jež bude představena na nadcházejícím autosalonu v Pekingu. Takže ani tentokrát se patrioti nedočkali zhmotnění spekulací o přípravách série Veyron Elizabeth Junek, jež se prvně objevily těsně před autosalonem v Ženevě, kde se nakonec objevil právě Veyron Rembrandt. První údajně oficiální fotografii Veyronu Elizabeth Junek jsme vám pak ukázali v březnu, takže je stále ještě možné, že se jej nakonec skutečně dočkáme…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron: pátá série z šesti se jmenuje Black Bess

Pátá z připravovaných šesti sérií modelu Bugatti Veyron vzdává hold modelu Bugatti Type 18, jemuž se přezdívalo Black Bess a u značky Bugatti jej označují za jedno z prvních závodních aut určených pro běžný silniční provoz. To je poměrně odvážné tvrzení s ohledem ke skutečnosti, že tehdy závodní speciály, doplněné o blatníky a světla, jezdily po normálních silnicích zcela běžně. 

Bugatti Veyron Rembrandt je vyprodané. Každý exemplář stál 60 milionů

Bugatti Veyron Rembrandt je vyprodané. Každý exemplář stál 60 milionů

Model Bugatti Type 18 byl poháněn řadovým, atmosféricky plněným osmiválcem s objemem 5,0 l a výkonem 100 koní (74 kW). Za volanty vozů této řady s nejvyšší rychlostí přes 160 km/h startoval i samotný Ettore Bugatti. Přezdívka Black Bess se objevila až později, přičemž šlo možná o vůbec jediný model značky Bugatti s konvenčním pohonem zadních kol řetězy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Black Bess opět vyniká špičkovým zpracováním detailů

Také Veyron Black Bess bude omezen na tři exempláře a na první pohled vyniká černým lakováním se zlatými doplňky. Interiér je čalouněn světle krémovou kůží, palubní deska, středová konzole a části obkladů dveří jsou pak potaženy hnědou kůží Havana. Na dveřích jsou výjevy s modelem Type 18 a letounem Morane Saulnier Type H, jenž patřil Rolandu Garrosovi, který byl jedním ze sedmi vlastníků původní Black Bess.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Veyron Black Bess
  2. Fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků