Bugatti Veyron Targa, nová verze s nižší maximálkou

16 komentářů

n.f.x.
25. července • 18:43

No já osobně bych si tedy srandu nedělal, protože si myslím, že Veyron TDI asi určitě bude. Už s TDI vyhrávají vytrvalostní závody typu Le Mans a plně věřím tomu, že už minimálně tajně zkouší, jak by se nějaké dost velké TDI dalo do Veyronu dostat. Takový šestnáctiválec se čtyřmi turby TDI, to by byl tedy pořádný rachot. A i při rychlosti nad 200 km/h by to mělo třeba dvojnásobný dojezd oproti benzínovému Veyronu. Dojezd je hodně důležitý parametr a možná jeden z těch klíčových, kvůli kterým Veyron na běžné cestě moc nepotkáváme. Protože jenom postavit Veyrona někde u benzinky může být rizikové. No a zaparkovat ho někde, to je úplný horor.

0!|\|€!LL
24. července • 16:21

Takový Veyron ve verzi kombi s moznosti odpoctu dph by se mohl stat prodejnim hitem :-))

OndraZX
24. července • 17:35

Asi ne, museli by pro neho vyvinout novy diesel motor (aby to melo poradny kroutak) - s benzinakem by jsi to prece nikdo nekoupil - kazdy prece vi, ze diesel malo zere a ma poradny kroutak.PS: nebo by mohli pouzit precipovany TDI :-D

martin kalenda
24. července • 20:32

miluju povidani lidicek co si musi racionalne zduvodnit, proc kdyz se potkame v DE s 3.0TDI po 15 minutach vymenkou pri pohledu na 16-18 okamzitou spotrebu. To jsem mel takoveho chytraka v 535 co se se mnou ve francii vsadil jak bude ryhleji v cr a protoze bral 2x benzin a napotvoru tesne pred hranicema kdy mu dochazel ztratil 30minut na pumpe cekal jsem 15minut na d5 tak abychom do prahy dojeli slavnostne zaroven.
to jsem si jeste vytahl blok vedel ze jede 180 a pocital kdy me dojede a prubezne pres telefon to overoval aby me doopravdy nedojel a nevyhral. hovorim o svizne jizde (150-180) ne o tom ze mohl je 220+ coz bych ja nikdy neriskoval.

Niemand
24. července • 22:32

miluju povidani lidicek co zavodi na silnicich :-Dnicmene, taky nechapu proc lidi nadavaji na naftu. Moderni naftove jednotky se tem benzinovym dokazi minimalne vyrovnat.

911
24. července • 12:48

:-))

princ
24. července • 16:01

Kazdy pod tim slovem "mirne" vidi neco jineho(teda hlavne jinou castku).

Radek Ondrášík
24. července • 16:39

Díváte se na to moc pohledem peněz. Ten rozdíl je sice nějakých 6M, ale na druhou stranu je to nějakých 15% navýšení ceny. Takže u auta za 500tis. to udělá 75tis. u auta za 40 mil. to je 6mil, ale pořád je to nějakých 15% :)

gewehr
24. července • 10:56

No tak veta "obrovsky uspech veyronu" ma pobavila najviac. Co vsetko si VW nepredstavi pod uspechom:-))

richie
24. července • 8:28

Tak to je dobry, jeste mam sanci...B-]

wolff
24. července • 10:47

Aneb cvičení VW group na téma: Jak zachránit neúspěšný projekt... :-D:-D

Armando
24. července • 15:29

Pokud umíš číst, Veyron se prodává poměrně dobře ;-)

wolff
24. července • 15:36

Aby se neobjevil Armando...
Ano poměrně dobře. A povedzte mi Kefalín, čo si predstavujete pod takovýmto pojmom pomerně? A ještě nějakou? Tu o slepičce a kohoutkovi, tu by si neměl...? Ten projekt je tak ztrátovej, že by to museli vyrábět ještě aspoň 15 let... A každej rok 10000 ks... A potom je ještě prodat... :-D

Sneky
21. prosince • 23:17

nechapu proc si myslis ze je ten projekt ztratovej je to uplne normalni super auto ktery nema nic novyho v sobe co by se muselo vymejslet a jako cena tohodle auta neni nejak mala :) vsechno co to auto umi se nemuselo nejak extra zdokonalovat.... jestli tomudle rikas ztratovej projekt tak co je proti tomu Ferrari enzo??????????????

jan
25. července • 8:07

Pokus o vtip, ale nevysel ti... Toto neni vtipne, spise trapne.

richie
24. července • 8:26

B-]

Doporučujeme

Články odjinud